Auteur Topic: Tassen  (851958 keer gelezen)

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen - Deel II
Reactie #480 Gepost op: 16 april 2008 - 19:41:44
Citaat van: "Mikey Fuoco"
Het lijkt me erg moeilijk klandizie te vinden, met alle keuze in de winkels. Je moet dan wel hele specifieke wensen hebben voordat je hiertoe overgaat denk ik.

Er is toch ook zo'n koffer op wieltjes?

- edit -

Henk
Quotidie potest esse ultimo die

Janusz

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen - Deel II
Reactie #481 Gepost op: 16 april 2008 - 22:24:10
Tas is net besteld, ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat hij hier op de mat ligt. Komende woensdag een weekendje weg met een studieverenging dus hopelijk is hij dan gearriveerd!

Hoelang duurde de verzending bij jullie allemaal?
"Rugby is a hooligans game played by gentlemen; soccer is a gentleman's game played by hooligans; football is a hooligans game played by hooligans."

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen - Deel II
Reactie #482 Gepost op: 17 april 2008 - 20:39:19
@Janusz, mijn 4039 is binnen. maandag besteld, gaat erg rap dus.
@ all de kleur en het patina is nu al fantastisch. Hij is iets lichter als de foto, maar vind ik mooier, ik twijfelde namelijk of ik de bruine niet te donker vond
Tas voelt goed aan, dik leer, mooi beslag en binnenwerk. En zeer goed afgewerkt, Krasvrij, geen lijmresten en onregelmatigheden in de stiksels.
Ik ben erg tevreden
Be yourself no matter what they say

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen - Deel II
Reactie #483 Gepost op: 17 april 2008 - 21:54:13
Citaat van: "carpe diem"
@Janusz, mijn 4039 is binnen. maandag besteld, gaat erg rap dus.
@ all de kleur en het patina is nu al fantastisch. Hij is iets lichter als de foto, maar vind ik mooier, ik twijfelde namelijk of ik de bruine niet te donker vond
Tas voelt goed aan, dik leer, mooi beslag en binnenwerk. En zeer goed afgewerkt, Krasvrij, geen lijmresten en onregelmatigheden in de stiksels.
Ik ben erg tevreden

Nice, die ga ik bestellen als 'werk' tas ;)
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

hillclimber

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen - Deel II
Reactie #484 Gepost op: 21 april 2008 - 22:12:08
Vandaag deze schrijfmap er bij gekocht. Speciaal voor de momenten wanneer een tas wat 'overdone' is. Heerlijk zacht leer met een schitterende voering.

-----__o
---_ <,
--(_)/(_)

........_o ........_o
........< ........<
....( )/( ) ....( )/( )

veloS

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen - Deel II
Reactie #485 Gepost op: 22 april 2008 - 00:03:41
Citaat van: "hillclimber"
Vandaag deze schrijfmap er bij gekocht. Speciaal voor de momenten wanneer een tas wat 'overdone' is. Heerlijk zacht leer met een schitterende voering.

Erg mooi! Hoeveel, als ik vragen mag? En hebben ze 'm ook in het zwart?

hillclimber

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen - Deel II
Reactie #486 Gepost op: 22 april 2008 - 06:19:44
Citaat van: "veloS"
Citaat van: "hillclimber"

Erg mooi! Hoeveel, als ik vragen mag? En hebben ze 'm ook in het zwart?

Ik heb er ééntje gekocht, alle gekheid op een stokje, op de site kan je de beschikbare kleuren en prijzen vinden.
-----__o
---_ <,
--(_)/(_)

........_o ........_o
........< ........<
....( )/( ) ....( )/( )

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen - Deel II
Reactie #487 Gepost op: 22 april 2008 - 08:42:21
En dat is dus hierrrrr. Mooie schrijfmap, hillclimber!

Janusz

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen - Deel II
Reactie #488 Gepost op: 22 april 2008 - 13:21:26
Heb zojuist mijn tas van leathershop mogen ontvangen. Net zoals eerdere ervaringen op het forum niets dan lof. Mooi dik leer, goed afgewerkt en een mooie kleur. Ben er erg tevreden mee kan ik wel zeggen!

"Rugby is a hooligans game played by gentlemen; soccer is a gentleman's game played by hooligans; football is a hooligans game played by hooligans."

Exupery

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Mooie tas
Reactie #489 Gepost op: 04 mei 2008 - 22:08:11
Janusz mooie tas. Spreekt mij erg aan, dat wordt reizen in stijl voor jou. De kleine tripjes doe ik momenteel nog met een oranje nylon sporttas, wat een enigzins armoedige aanblik biedt, zeker na het zien van deze tas...

PS: de achtergrond van 30 bij 30 betonklinkers had eigenlijk beter een marmeren vloer van een business lounge op stand moeten zijn.  :wink:

DaanL

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen - Deel II
Reactie #490 Gepost op: 05 mei 2008 - 00:54:44
Mooie tas, fraai patina. Ik gebruik nu al een tijdje een attaché van de leathershop; houdt zich prima en ontwikkelt een leuk patina.

Janusz

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Mooie tas
Reactie #491 Gepost op: 05 mei 2008 - 07:50:12
Citaat van: "Exupery"

PS: de achtergrond van 30 bij 30 betonklinkers had eigenlijk beter een marmeren vloer van een business lounge op stand moeten zijn.  :wink:

Dank mensen. Helaas is de vloer van mijn studentenkamer niet veel beter dus icm betere lichtomstandigheden toch de foto maar buiten gemaakt.

Gibson

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen - Deel II
Reactie #492 Gepost op: 05 mei 2008 - 10:08:13
Zoals ook eerder door anderen gezegd, een erg mooie tas!

En zie ik nou goed dat de tas binnen 1 week geleverd is?
Great people talk about ideas. Small people talk about other people

Janusz

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen - Deel II
Reactie #493 Gepost op: 05 mei 2008 - 16:40:51
Citaat van: "Gibson"

Inderdaad! Echt een topservice, goede snelle reacties op verzonden e-mails ook. Niets dan lof tot nog toe over deze winkel.

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen - Deel II
Reactie #494 Gepost op: 05 mei 2008 - 19:36:25
Citaat van: "Janusz"
Citaat van: "Gibson"

Inderdaad! Echt een topservice, goede snelle reacties op verzonden e-mails ook. Niets dan lof tot nog toe over deze winkel.

Dit bericht had ik kunnen schrijven. Ik onderschrijf Janusz helemaal. Idd ook dat ze zeer alert zijn op email respons en in prima Engels. Ik had vragen over de kleur bruin en werd zeer goed te woord gestaan..
Ik wens ons veel plezier met de tas. Eind vd week eerste trip ermee
Be yourself no matter what they say