Auteur Topic: Tassen  (851950 keer gelezen)

Douchebag

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen - Deel II
Reactie #435 Gepost op: 12 februari 2008 - 19:30:40
Willeam, je kunt gewoon even wachten, ze hebben vaak (echt meerdere keren per jaar) eBay aanbiedingen inclusief verzendkosten.

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen - Deel II
Reactie #436 Gepost op: 13 februari 2008 - 12:58:10
Ik heb zitten kijken maar kan niet ontdekken wat de verzendkosten zijn. Lijken ze met geen woord over te reppen.
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen - Deel II
Reactie #437 Gepost op: 13 februari 2008 - 18:41:58
Citaat van: "Willeam"
Grmbblll. Weet je toevallig of ze zo'n aanbieding vaker hebben? Ik heb namelijk niet echt haast.
Vandaag SF-tas ontvangen en ik betaalde iets minder dan 92 €, verzendkosten inbegrepen.
En ik weet niet of ik voor die 12 € meer (ook inclusief verzendkosten; er zouden er nu nog 10 beschikbaar zijn) nu zou gaan wachten tot er weer een aanbieding is, eerlijk gezegd.

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen - Deel II
Reactie #438 Gepost op: 13 februari 2008 - 19:33:08
Citaat van: "paulbrussel"
Grmbblll. Weet je toevallig of ze zo'n aanbieding vaker hebben? Ik heb namelijk niet echt haast.
Vandaag SF-tas ontvangen en ik betaalde iets minder dan 92 €, verzendkosten inbegrepen.
En ik weet niet of ik voor die 12 € meer (ook inclusief verzendkosten; er zouden er nu nog 10 beschikbaar zijn) nu zou gaan wachten tot er weer een aanbieding is, eerlijk gezegd.

Heb je gelijk in.

Maar... wel benieuwd naar een pic van je tas!
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen - Deel II
Reactie #439 Gepost op: 19 februari 2008 - 17:16:49
Ben tas van leathershop via E-bay aan het bestellen. En dat is dan 2008 waarin we leven?
Je kunt het niet zomaar via internetbankieren betalen. Nee, eerst paypal aanmelden, geld overschrijven (wat weer een paar dagen duurt) enzovoort enzovoort

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen - Deel II
Reactie #440 Gepost op: 19 februari 2008 - 17:20:14
Ben tas van leathershop via E-bay aan het bestellen. En dat is dan 2008 waarin we leven?
Je kunt het niet zomaar via internetbankieren betalen. Nee, eerst paypal aanmelden, geld overschrijven (wat weer een paar dagen duurt) enzovoort enzovoort

Hoe heet de ebay shop van leathershop ?
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen - Deel II
Reactie #441 Gepost op: 19 februari 2008 - 17:43:54
Je kunt het niet zomaar via internetbankieren betalen. Nee, eerst paypal aanmelden, geld overschrijven (wat weer een paar dagen duurt) enzovoort enzovoort.
Kan toch met credit card?
Ik heb overigens gewoon even heen-en-weer gemaild en het vervolgens via de bank laten overschrijven: zo gebeurd!

Albert

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen - Deel II
Reactie #442 Gepost op: 19 februari 2008 - 20:04:37

Je kunt PayPal ook toestemming geven eenmalige incasso's af te schrijven, gaat dan gewoon van je normale rekening af. Doe ik bij Yoox enzo ook altijd.

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen - Deel II
Reactie #443 Gepost op: 03 maart 2008 - 08:58:35
Hoe lang duurt het verzenden bij leathershop? Ik heb een dikke week geleden betaald maar nog geen bericht gehad oid dat mn tas onderweg is (wel bericht via ebay dat ik betaald heb).

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen - Deel II
Reactie #444 Gepost op: 03 maart 2008 - 10:25:35
In mijn geval:

31/1: geld overgemaakt;
4/2: IT: billing information received;
6/2: BRUSSELS, BE: out for delivery;
7/2: 1st attempt for delivery;
...
13/2: delivered.

Maar je hebt toch een tracking n°? Tenminste: ik kreeg daar een e-mailbericht van op 4/2.

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen - Deel II
Reactie #445 Gepost op: 03 maart 2008 - 11:47:40
Mmmm... ik moest eerst geld op paypal zetten dat duurde langer dan gedacht (dag of 6). Op de ochtend dat ik betaalde kreeg ik tegelijk een mail aan mn broek dat ik dat object niet betaald had.
Dus daar maar even op gereageerd met de mededeling dat het elkaar gekruisd heeft en dat het object al een tijdje geleden betaald is en of ze weten wanneer ik het ongeveer ontvang.
Maar even afwachten wat ik daar op te horen krijg.

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen - Deel II
Reactie #446 Gepost op: 07 maart 2008 - 11:31:57
Gistermiddag een meneer op de stoep met een pakketje. Hoera, mn tas van leathershop.it.

Mn camera is in reparatie dus een foto heb ik niet, niet echt nodig want er staan al diverse foto's van deze tas hier in 't topic.

Douchebag

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen - Deel II
Reactie #447 Gepost op: 08 maart 2008 - 01:11:21
Blij mee?

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen - Deel II
Reactie #448 Gepost op: 10 maart 2008 - 08:45:29
Citaat van: "Doucheman"
Blij mee?

Zeker, helemaal happy, mooie tas. En het formaat zorgt ervoor dat ik niet van alles maar wekenlang in mn tas laat zitten  :lol:

Douchebag

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen - Deel II
Reactie #449 Gepost op: 10 maart 2008 - 12:29:41
Citaat van: "Doucheman"
Blij mee?

Zeker, helemaal happy, mooie tas. En het formaat zorgt ervoor dat ik niet van alles maar wekenlang in mn tas laat zitten  :lol:

Ik vind de platheid van deze tas wel elegant, maar ik denk dat ik een tweede met ietwat meer accomodatie kan gebruiken voor sommige dagen.  :wink: