Grmbblll. Weet je toevallig of ze zo'n aanbieding vaker hebben? Ik heb namelijk niet echt haast.
Citaat van: "Willeam"Grmbblll. Weet je toevallig of ze zo'n aanbieding vaker hebben? Ik heb namelijk niet echt haast.Vandaag SF-tas ontvangen en ik betaalde iets minder dan 92 €, verzendkosten inbegrepen.En ik weet niet of ik voor die 12 € meer (ook inclusief verzendkosten; er zouden er nu nog 10 beschikbaar zijn) nu zou gaan wachten tot er weer een aanbieding is, eerlijk gezegd.
Ben tas van leathershop via E-bay aan het bestellen. En dat is dan 2008 waarin we leven? Je kunt het niet zomaar via internetbankieren betalen. Nee, eerst paypal aanmelden, geld overschrijven (wat weer een paar dagen duurt) enzovoort enzovoort
Ben tas van leathershop via E-bay aan het bestellen. En dat is dan 2008 waarin we leven? Je kunt het niet zomaar via internetbankieren betalen. Nee, eerst paypal aanmelden, geld overschrijven (wat weer een paar dagen duurt) enzovoort enzovoort.
Blij mee?
Citaat van: "Doucheman"Blij mee?Zeker, helemaal happy, mooie tas. En het formaat zorgt ervoor dat ik niet van alles maar wekenlang in mn tas laat zitten