Auteur Topic: Tassen  (851954 keer gelezen)

Puccini

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen - Deel II
Reactie #420 Gepost op: 07 februari 2008 - 00:51:03
En als je nu niet bij de rabobank werkt en geen dokter bent? Ik vind die aktetasjes wel erg bedrijfskleding-achtig. Handig waar het voor bedoelt is hoor, vast, maar wat voor tas je bij je hebt is afhankelijk van waar je die voor wilt gebruiken, lijkt mij. Volgens mij is die tas in die post van Daedal meer een weekendtas. Het is een foei lelijk ding, maar dat is van minder belang voor het punt wat ik probeer te maken.

je moet er dus niet mee naar je kantoorbaantje, maar het is echt geen verwijfd type tas.
ch möchte mir oft alle mein Federn ausropfen, wenn ich bedenke, dass Papageno noch keine Papagena hat.

Rutger Jan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen - Deel II
Reactie #421 Gepost op: 07 februari 2008 - 07:51:57
Aktetasjes zijn toch verder prima? Nou ja, als jij met je Bjorn Borg tasje rond wil lopen moet je dat zelf weten uiteraard.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen - Deel II
Reactie #422 Gepost op: 07 februari 2008 - 09:16:22
Citaat van: "Puccini"
En als je nu niet bij de rabobank werkt en geen dokter bent? Ik vind die aktetasjes wel erg bedrijfskleding-achtig. Handig waar het voor bedoelt is hoor, vast, maar wat voor tas je bij je hebt is afhankelijk van waar je die voor wilt gebruiken, lijkt mij. Volgens mij is die tas in die post van Daedal meer een weekendtas. Het is een foei lelijk ding, maar dat is van minder belang voor het punt wat ik probeer te maken.

je moet er dus niet mee naar je kantoorbaantje, maar het is echt geen verwijfd type tas.

Wat voor tas zoek je precies?

Zo'n quasi hippe tas waar onze 'hippe metromannen' van tegenwoordig mee lopen, die dan verder geen andere functie heeft behalve het opbergen van het mobieltje?

Desiderata

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen - Deel II
Reactie #423 Gepost op: 07 februari 2008 - 10:00:33
(...)
Handig waar het voor bedoelt is hoor, vast, maar wat voor tas je bij je hebt is afhankelijk van waar je die voor wilt gebruiken, lijkt mij.
(...)

Dan zouden we eerst maar eens moeten vaststellen waarvoor jij de tas in kwestie wilt gebruiken.

Groeten,
Don

Puccini

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen - Deel II
Reactie #424 Gepost op: 07 februari 2008 - 17:47:41
ik zoek geen tas, ik heb een tas om mee naar college te gaan.
http://www.yoox.com/item.asp?cod10=450127672H&sts=orders
en verder nog een grote weekendtas met dokterssluiting van hard leer als weekendtas

Er is niks mis met een aktetas, maar ik vind het niet handig om met een klein aktetasje rond te gaan lopen waar ik alleen een mapje en wat papier in kwijt kan. (en die grote zijn vaak lelijk en onpractisch)

Ik was het gewoon alleen in eerste instantie niet eens met:
Daedalus
Doucheman
omdat zij die tas bestempelen als respectievelijk manpurse en damestas-achtige

Daarna met
Mikey Fuoco
Don
en Rutger Jan
Omdat het lijkt dat zij vinden dat de enige mooie en goede tassen voor mannen respectievelijk aktetassen en dokterstassen zijn.

Die opmerking van Rutgert jan van 7 feb vind ik wel een béétje kinderachtig :(
ch möchte mir oft alle mein Federn ausropfen, wenn ich bedenke, dass Papageno noch keine Papagena hat.

Rutger Jan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen - Deel II
Reactie #425 Gepost op: 07 februari 2008 - 17:54:38
Ja, is-ie ook. Maar ja, ben het eigenlijk wel gedeeltelijk met je eens nu je je bericht nader hebt toegelicht. Een weekendtas is groot en kan ook heel mooi zijn, maar is misschien wat informeel. Mijn excuses.

Puccini

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen - Deel II
Reactie #426 Gepost op: 07 februari 2008 - 18:05:26
dankjewel, ik zal me in het vervolg proberen me wat vollediger uit te drukken wanneer ik een punt probeer te maken.
Daarmee voorkom ik hopelijk dit soort misverstanden

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen - Deel II
Reactie #427 Gepost op: 07 februari 2008 - 18:49:35
Hehe. Vermakelijk zijn ze wel, je punten.

Douchebag

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen - Deel II
Reactie #428 Gepost op: 07 februari 2008 - 18:59:24
Ik was het gewoon alleen in eerste instantie niet eens met:
Daedalus
Doucheman
omdat zij die tas bestempelen als respectievelijk manpurse en damestas-achtige

Waar precies ben je niet mee eens, of stoorde je je aan in mijn opmerking?

Puccini

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen - Deel II
Reactie #429 Gepost op: 07 februari 2008 - 20:28:02
neuhw neuh neehoor, gewoon dat ik het er niet mee eens was dat die tassen damesachtig zijn

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen - Deel II
Reactie #430 Gepost op: 11 februari 2008 - 11:56:49
Citaat van: "Mikey Fuoco"

Ik zou dan ook zeker even op ebay kijken met de zoektherm 'leathershop'. Dezelfde winkel, maar daar vind je de écht mooie aanbiedingen.

Edit, hier is de link: http://stores.ebay.com/LEATHERSHOP-IT

Even wat vraagjes over de Leathershop op Ebay.
- Ik heb zelf geen ervaring met Ebay (wel net geregistereerd daar). Moet je voor betalen persé een visa/creditcard hebben?
- Is het nog mogelijk om te bieden. Zie die tas die ik wil voor 104 euro terwijl sommigen het hier over 94 euro hebben.
- Is de prijs inclusief verzendkosten?
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton

Samuel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen - Deel II
Reactie #431 Gepost op: 11 februari 2008 - 12:03:25
CC is niet perse nodig, je kunt tegenwoordig via paypal ook van te voren geld naar je digitale paypal rekening overmaken. Zie www.paypal.com voor meer informatie.

Op ebay heb je 2 verschillende koop mogelijkheiden, namelijk het daadwerkelijk bieden zoals op een veilig gebeurd en producten met een "buy now" mogelijkheid. De Buy Now producten koop je dus voor een prijs die van te voren vast staat. Als je hiervoor kiest is de "veiling"  gelijk afgelopen en ben je de eigenaar van het product.

De prijzen zijn over het algemeen exclusief verzendkosten. Het is slim om van te voren contact op te nemen met de verkoper of zij uberhaupt wel naar Nederland verzenden en wat hier de kosten voor zijn. Vaak is het wel zo dat bij prof. ebay winkels verzenden boven bedrag X gratis is.

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen - Deel II
Reactie #432 Gepost op: 11 februari 2008 - 12:25:47
Citaat van: "Willeam"
Je bent eigenlijk net wat te laat, want ze hadden tot en met 30 januari aanbiedingen waarbij ook verzendkosten inbegrepen waren.

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen - Deel II
Reactie #433 Gepost op: 11 februari 2008 - 13:36:44
Citaat van: "paulbrussel"
Citaat van: "Willeam"
Je bent eigenlijk net wat te laat, want ze hadden tot en met 30 januari aanbiedingen waarbij ook verzendkosten inbegrepen waren.

Grmbblll. Weet je toevallig of ze zo'n aanbieding vaker hebben? Ik heb namelijk niet echt haast.
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen - Deel II
Reactie #434 Gepost op: 11 februari 2008 - 13:50:08
Eigenlijk denk ik dat ze die twee maal per jaar hebben: in januari en in juli/augustus: de solden-tijd dus.