Ik heb een alminiumkoffer maar die is erg groot en met de nodige gebruikssporen. Dus eigenlijk ben ik op zoek naar een mooie leren tas, even snuffelen op stijlforum en zie daar! Schitterende tassen!Binnenkort maar eens even neuzen op leathershop.it
erg mooie tas idd, half SF bezit er geloof ik één
Citaat van: "adelante"erg mooie tas idd, half SF bezit er geloof ik één Ik in ieder geval niet ben er niet erg van gechameerd.
Dan maak je me wel nieuwsgierig naar jouw smaak Gusto!Edit: zit net dit topic terug te bladeren en zie idd dat half stijlforum m heeft aangeschaft, grappig. Al vroeg ik me af of die tas van Mikey Fuoco dezelfde is.
Citaat van: "gusto napolitano"Citaat van: "adelante"erg mooie tas idd, half SF bezit er geloof ik één Ik in ieder geval niet ben er niet erg van gechameerd. Hiermee wilde ik niet zeggen dat jou tas lelijk is Adelante.Dit zou ik overigens nooit doen naar aanleiding van iemands post.
Oke, dank je wel. Tas ziet er op jouw foto qua leer iets anders uit dan op de foto van leathershop.it Daar glimt het iets meer. Vandaar dat ik het vroeg.En tevreden over die tas?
Ah, bedankt! (zal ik toch nog eens aan E-bay moeten geloven)Zelf vind ik deze schitterend. Niet zo groot, maar zo veel sjouw ik ook niet heen en weer van huis-kantoor-huis.