Citaat van: "Carel"Citaat van: "Timothy"Mooi ding Rogier, alleen zou ik de schouderband missen.die doe ik niet graag om mijn schouder als ik een jasje draagschouderband is heel nasty
Citaat van: "Timothy"Mooi ding Rogier, alleen zou ik de schouderband missen.die doe ik niet graag om mijn schouder als ik een jasje draag
Mooi ding Rogier, alleen zou ik de schouderband missen.
Citaat van: "Napoleon"Citaat van: "Carel"Citaat van: "Timothy"Mooi ding Rogier, alleen zou ik de schouderband missen.die doe ik niet graag om mijn schouder als ik een jasje draagschouderband is heel nastyWant....
Citaat van: "Timothy"Citaat van: "Napoleon"Citaat van: "Carel"Citaat van: "Timothy"Mooi ding Rogier, alleen zou ik de schouderband missen.die doe ik niet graag om mijn schouder als ik een jasje draagschouderband is heel nastyWant....heel gay, tenzij je net als brad pitt in oceans 11 een navy pak draagt en een cognac weekendtas met schouderband
Citaat van: "Napoleon"Citaat van: "Timothy"Citaat van: "Napoleon"Citaat van: "Carel"Citaat van: "Timothy"Mooi ding Rogier, alleen zou ik de schouderband missen.die doe ik niet graag om mijn schouder als ik een jasje draagschouderband is heel nastyWant....heel gay, tenzij je net als brad pitt in oceans 11 een navy pak draagt en een cognac weekendtas met schouderbandOk... naja ik vind het meer praktisch vooral bij een zware tas (lees fitness spullen + 2 x kluwer + eventuele andere troep).
ik heb meestal een pilotenkoffer bij binnenkort een mooie lederen weekendtas \/
Citaat van: "Bachelor"ik heb meestal een pilotenkoffer bij binnenkort een mooie lederen weekendtas \/Ook leathershop?
Citaat van: "Napoleon"Citaat van: "Carel"Citaat van: "Timothy"Mooi ding Rogier, alleen zou ik de schouderband missen.die doe ik niet graag om mijn schouder als ik een jasje draagschouderband is heel nastyEens. Persoonlijk vind ik een schouderband niet stijlvol. Mochten me nog argumenten te binnen schieten, dan voeg ik ze wel toe.