Auteur Topic: Tassen  (852094 keer gelezen)

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen
Reactie #1770 Gepost op: 18 oktober 2013 - 15:39:28
Een beetje man doet ook nog andere dingen naast het poetsen van z'n manchetknopen.
Zo'n tas is goed om te hebben tijdens het reizen als je ff op plaatsen bent waar het wat ruiger is. Heb er ook eentje die hier op lijkt, heeft aardig wat van de wereld gezien en wordt alleen maar mooier door gebruik. Must-have :)

Ik poets ook schoenen en auto's. : )

Beginneling83

• Gebruiker
  • Forum Rollade
    • Bekijk profiel
Tassen
Reactie #1771 Gepost op: 12 november 2013 - 14:48:00

deze heeft ook wel wat
Life is not always a matter of holding good cards, but sometimes, playing a poor hand well.

jordi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen
Reactie #1772 Gepost op: 26 november 2013 - 22:28:57
Libero Ferrero uit de VS maken mooie tassen.

Deze vind ik het mooiste uit hun collectie.

Een arm mens past bijna alles, een rijke heeft moeilijke maten

GuyS

• Gebruiker
  • Quidquid Latine Dictum Sit, Altum Videtur
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Tassen
Reactie #1773 Gepost op: 27 november 2013 - 00:02:32

deze heeft ook wel wat

Vind hem wel erg vierkant. Iets meer vorm mag wel van mij in een weekendtas.

Douchebag

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen
Reactie #1774 Gepost op: 27 november 2013 - 19:35:11
Libero Ferrero uit de VS maken mooie tassen.

Deze vind ik het mooiste uit hun collectie.

Beetje een damestas, nietwaar?

Vriend35

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen
Reactie #1775 Gepost op: 06 december 2013 - 11:10:51
De edge paint van mijn C&B tas scheurt en laat los. Maakt dit wat uit voor het verder kapot gaan van het leer? of kan ik nog even wachten dat ik de tas opstuur voor garantie.

Dieter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen
Reactie #1776 Gepost op: 06 december 2013 - 11:22:05
Van de website:

Citaat
Castelijn & Beerens B.V. biedt u 2 jaar volledige garantie op materiaal*- en/of fabricagefouten, vanaf de datum van aankoop. Met klachten kunt u terecht bij het aankoopadres. Castelijn & Beerens zal het product naar eigen inzicht repareren óf vervangen.De garantie blijft beperkt tot de waarde van het product en kan alleen met een geldig aankoopbewijs voorzien van datum geclaimd worden.Zij dekt geen beschadigingen veroorzaakt door verkeerd gebruik of onachtzaamheid, ongevallen, krassen, blootstelling aan extreme temperaturen, oplosmiddelen, zuren, water, normale slijtage of transportschade. Neem in dit geval toch contact op met het aankoopadres of dichtstbijzijnde verkooppunt, zodat zij advies kunnen geven over reparatie tegen betaling.De garantie is alleen geldig als het product via een officiële wederverkoper bij Castelijn & Beerens B.V. ter reparatie wordt aangeboden. Bij reparatie door derden vervalt de garantie. Deze garantiebepalingen gelden voor alle producten voorzien van het Castelijn & Beerens kwaliteitslogo en/of handtekening.

* Leder is een natuurproduct. Kleine oneffenheden op het leder, zoals insectenbeten, nekplooien en kleine kleurverschillen onderstrepen de waarde en echtheid van ons kwaliteitsproduct.
Grammar Nazi's: They usually dwell on forums and correct the grammar/spelling of others. It is a sophisticated form of trolling.

Vriend35

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen
Reactie #1777 Gepost op: 06 december 2013 - 11:24:51
Van de website:

I know,

Maar het zit er nu nog niet in om mijn tas op te sturen voor garantie en een tijd kwijt te zijn, vandaar mijn vraag.

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen
Reactie #1778 Gepost op: 06 december 2013 - 11:27:26
normale gebruikslijtage.
Be yourself no matter what they say

Vriend35

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen
Reactie #1779 Gepost op: 06 december 2013 - 11:34:52
normale gebruikslijtage.

tasje is nog niet eens een halfjaar oud... zonde als het echt zo zou zijn.

Dieter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen
Reactie #1780 Gepost op: 06 december 2013 - 11:37:10
Lijkt mij dat je het nu opstuurt en niet verder mee loopt.
Grammar Nazi's: They usually dwell on forums and correct the grammar/spelling of others. It is a sophisticated form of trolling.

Dieter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen
Reactie #1781 Gepost op: 16 december 2013 - 12:21:05
Weet iemand welke tas hier te zien is?

MrMB

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen
Reactie #1782 Gepost op: 16 december 2013 - 16:09:26
Weet iemand welke tas hier te zien is?

Mijn ouwe schooltas van een jaar of -tig terug?

Mr. M

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen
Reactie #1783 Gepost op: 28 december 2013 - 16:56:44
De vader van mijn vriendin had graag een nieuwe lederen conference folder gekocht. Hierin wil hij graag een cursusblok, schrijfgerief en zijn iPad meenemen als hij op klantenbezoek gaat. Op deze website vond ik een aantal voorbeelden, maar deze zijn afkomstig uit China en dat boezemt nu niet meteen veel vertrouwen in. Heeft hier iemand weet van vergelijkbare lederen folders van gerespecteerde producenten? De specifieke iPad houder hoeft niet per se, maar hij moet hem dus wel kunnen meenemen.

Lennon

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen
Reactie #1784 Gepost op: 08 januari 2014 - 19:44:27
Ik heb een groen/taupe leren tas, kan ik deze net als bij schoenen ontkleuren en daarna een nieuwe kleur geven? Kleur moet middenbruin worden. Alvast dank