ty, had hem net gevonden via google. Maar weinig merken om even voor naar Roermond te gaan wat mij betreft..
VRAAGJE???:Hoe kan ik in een bericht: ferragamo typen, en dan zo dat als je er op klikt het naar een bepaalde pagina gaat???
[url="blablabla" ] hier het webadres [/url]
Citaat van: "Migliore"VRAAGJE???:Hoe kan ik in een bericht: ferragamo typen, en dan zo dat als je er op klikt het naar een bepaalde pagina gaat???Code: [Selecteer][url="blablabla" ] hier het webadres [/url]
Citaat van: "Marco"Citaat van: "Migliore"VRAAGJE???:Hoe kan ik in een bericht: ferragamo typen, en dan zo dat als je er op klikt het naar een bepaalde pagina gaat???Code: [Selecteer][url="blablabla" ] hier het webadres [/url]Andersom Marco
Citaat van: "ruby tuesday"ty, had hem net gevonden via google. Maar weinig merken om even voor naar Roermond te gaan wat mij betreft..Als je er toch in de buurt woont... why not ?
Ferragamo
Heb zo'n fijn TPG briefje in de bus dat ik morgen een pakketje mag afhalen. Kan morgenavond dus berichten over Chiarugi
Citaat van: "Nexus"Heb zo'n fijn TPG briefje in de bus dat ik morgen een pakketje mag afhalen. Kan morgenavond dus berichten over Chiarugi als het maar met beeldmateriaal is
Citaat van: "Nexus"Heb zo'n fijn TPG briefje in de bus dat ik morgen een pakketje mag afhalen. Kan morgenavond dus berichten over Chiarugi Bestellen is dus helemaal vlekkeloos gegaan begrijp ik?