Auteur Topic: Tassen  (852065 keer gelezen)

Mediaman

• Gast
Re: Tassen
Reactie #1170 Gepost op: 22 oktober 2010 - 11:09:39
Wat gebruik jij voor jouw Ipad eigenlijk Mediaman?

Een Dodo case: http://www.dodocase.com/

Stijlvol en onopvallend in de tas.

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1171 Gepost op: 22 oktober 2010 - 11:11:07
Toch een Travelteq dan?
Nu ik de Bric's 'in the flesh' heb gezien ben ik bang dat ik die ook wel eens te vrouwelijk zou vinden. Ik durf hem in ieder geval niet via internet te bestellen. Waar hebben ze deze in Nederland?
Ik vind je wel een type voor een lederen dokterstas.
Zo'n dokterstas is eigenlijk gereserveerd voor doctoren. Ik vind die SAB tassen erg mooi. De Westminster 1 en de Westminster Wrap SS bijvoorbeeld.

Mediaman

• Gast
Reactie #1172 Gepost op: 22 oktober 2010 - 11:14:51
Nu ik de Bric's 'in the flesh' heb gezien ben ik bang dat ik die ook wel eens te vrouwelijk zou vinden. Ik durf hem in ieder geval niet via internet te bestellen. Waar hebben ze deze in Nederland?Zo'n dokterstas is eigenlijk gereserveerd voor doctoren. Ik vind die SAB tassen erg mooi. De Westminster 1 en de Westminster Wrap SS bijvoorbeeld.

Je hebt iets met riempjes,...scary.  :mrgreen:

Omdat het zo heet en en jij er geen bent, kan je een dokterstas niet gebruiken? Wel een beetje erg puristisch.

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1173 Gepost op: 22 oktober 2010 - 11:17:03
Nu ik de Bric's 'in the flesh' heb gezien ben ik bang dat ik die ook wel eens te vrouwelijk zou vinden. Ik durf hem in ieder geval niet via internet te bestellen. Waar hebben ze deze in Nederland?

Ik moet je bekennen dat ik eerlijk gezegd geen idee heb waar je ze kan kopen, maar 'in the flesh' vind ik ze niet zo vrouwelijk, dat heeft in mijn ogen altijd te maken met de lengte van de handvaten: hoe langer hoe vrouwelijker.

Edit: Best een leuk ding zo'n Dodocase Mediaman!
Citaat van: Mariano Rubinacci
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1174 Gepost op: 22 oktober 2010 - 11:18:11
Je hebt iets met riempjes,...scary.  :mrgreen:

Omdat het zo heet en en jij er geen bent, kan je een dokterstas niet gebruiken? Wel een beetje erg puristisch.
Ik vind zo'n doktorstas ook een beetje groot ;)
Ik moet je bekennen dat ik eerlijk gezegd geen idee heb waar je ze kan kopen, maar 'in the flesh' vind ik ze niet zo vrouwelijk, dat heeft in mijn ogen altijd te maken met de lengte van de handvaten: hoe langer hoe vrouwelijker.
Er zit een tassenwinkel aan het begin van de Denneweg in Den Haag. Als ik dinsdag langs ga bij Vanita stap ik daar nog wel even binnen. Eventjes kijken ;)

St.Pierre

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1175 Gepost op: 22 oktober 2010 - 11:20:07
Hier al gekeken?

http://thecarry.com/

marcos

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1176 Gepost op: 22 oktober 2010 - 11:23:38
Als het betaalbaar moet blijven zou ik gewoon naar iets van The Bridge kijken. Prima kwaliteit, ziet er mooi uit en niet van die damestasjes zoals hierboven.

Mediaman

• Gast
Reactie #1177 Gepost op: 22 oktober 2010 - 11:25:49
Ik vind zo'n doktorstas ook een beetje groot ;)Er zit een tassenwinkel aan het begin van de Denneweg in Den Haag. Als ik dinsdag langs ga bij Vanita stap ik daar nog wel even binnen. Eventjes kijken ;)

Dat is een goed gesorteerde zaak, kijk ook naar de herenlijn van Longchamp, bijv. deze: http://www.longchamp.com/en/bags-briefcase-men-255.html

De VEAU FOULONNÉ lijn is fraai.
Laatst bewerkt op: 22 oktober 2010 - 11:27:20 door Mediaman

Dirk

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1178 Gepost op: 22 oktober 2010 - 11:27:36
Eens. Mede doordat het wat klassieker is, zijn zijn minder vrouwelijk. Passen qua stijl ook beter bij jou dan die Bric's. Kijk eens bij die tassenzaak tegenover Des Indes, als je binnenkort weer bij Vanita gaat buurten.
You can buy clothes, but you can't buy style

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1179 Gepost op: 22 oktober 2010 - 11:28:14
Die achterste waar het merk niet zo achterlijk groot ingeperst staat zijn mooi!
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake

Mediaman

• Gast
Reactie #1180 Gepost op: 22 oktober 2010 - 11:29:27
Er bestaat een kans dat ik morgen naar A'werpen ga o.a. naar de Longchamp boutique, ik zal kijken voor je.

Hoeveel ruimte vraagt je broodtrommeltje?  :P

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1181 Gepost op: 22 oktober 2010 - 11:30:55
Thanks gents, ik ga de ogen goed open houden in Den Haag.

Dirk

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1182 Gepost op: 22 oktober 2010 - 11:33:03

Er bestaat een kans dat ik morgen naar A'werpen ga o.a. naar de Longchamp boutique, ik zal kijken voor je.

Kijk maar even naar een weekendtas :mrgreen:

You can buy clothes, but you can't buy style

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1183 Gepost op: 22 oktober 2010 - 11:34:10
Plaatje van een vrolijke auto

Niks mis met die tas, ik word er blij van

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1184 Gepost op: 22 oktober 2010 - 11:42:02

Heb nooit een trommel bij me. Altijd twee boterhammen in een zakje. Meeste ruimte wordt in beslag genomen door mijn filofax en beurs.