Auteur Topic: [Centraal] Dassen-topic  (575287 keer gelezen)

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Centraal] Dassen-topic
Reactie #135 Gepost op: 06 februari 2006 - 16:19:31
Nee, ik zou deze nog steeds omknopen. Alleen had 'm wel nog mooier gevonden als de banen europees liepen.
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

Eli

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Centraal] Dassen-topic
Reactie #136 Gepost op: 11 februari 2006 - 16:44:25
stel he, stel nou dat ik een das zou kopen, iets wat ik nog nooit van mijn leven gedaan heb, waar moet ik dan op letten, een paar basis puntjes. Geld is bij mij niet in de eerste plaats een issue, al zou ik er niet gelijk 200 euro aan uitgeven.
Zijn er bepaalde basis kleuren die eigenlijk in een collectie moeten zitten? kijk of ie goed knoopt dat kan ik echt niet zeggen, aangezien ik dat in ieder geval niet doe :wink:  dus zijn er tips voor een leek om toch een goede aanschaf te doen?
T don't mean a thing if IT ain't got that swing.

Dhr. Lex P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Centraal] Dassen-topic
Reactie #137 Gepost op: 11 februari 2006 - 19:21:46
Ze moeten bij je overhemd passen..Langzaam opbouwen met meerdere dassen per hemd.  En laat je wanneer kleur niet je sterkste kant is, adviseren door de winkelbediendes..
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

Napoleon

• Gast
[Centraal] Dassen-topic
Reactie #138 Gepost op: 11 februari 2006 - 21:00:14
Citaat van: "Jest_one"
stel he, stel nou dat ik een das zou kopen, iets wat ik nog nooit van mijn leven gedaan heb, waar moet ik dan op letten, een paar basis puntjes. Geld is bij mij niet in de eerste plaats een issue, al zou ik er niet gelijk 200 euro aan uitgeven.
Zijn er bepaalde basis kleuren die eigenlijk in een collectie moeten zitten? kijk of ie goed knoopt dat kan ik echt niet zeggen, aangezien ik dat in ieder geval niet doe :wink:  dus zijn er tips voor een leek om toch een goede aanschaf te doen?

Effen geel, rood, blauw zijn basis denk ik. Daarnaast is alles mogelijk, ik weet niet hoe dandy jij bent?!

Jason

• Gast
[Centraal] Dassen-topic
Reactie #139 Gepost op: 11 februari 2006 - 21:34:11
Donkerblauw is bij een pak is altijd goed. Bij casual ook denk ik.

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
[Centraal] Dassen-topic
Reactie #140 Gepost op: 11 februari 2006 - 21:43:12
Citaat van: "Jest_one"

A well-tied tie is the first serious step in a man's life (Wilde) ;)

Ik zou ook met donkerblauw beginnen, zeer goed te combineren. Je kan voor de gein eens een das bestellen op dassenonline.nl of italianshirts.nl :idea:.
Fashion can be bought. Style one must possess.

Eli

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Centraal] Dassen-topic
Reactie #141 Gepost op: 11 februari 2006 - 22:13:46
hey thanks voor de tips, ik heb een lichtblauw shirt, een lichtroze shirt, en ehhh ik geloof een wat paarsig ruitjes shirt.. ik kan me voorstellen dat donkerblauw het meest universeel is ja!
Hebben jullie allemaal meerdere dassen per shirt?? :shock:
T don't mean a thing if IT ain't got that swing.

Hein

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.dezinvanluxe.nl
[Centraal] Dassen-topic
Reactie #142 Gepost op: 16 februari 2006 - 16:11:54
Net teruggevonden, mijn mooiste das  :lol: (stiekem vind ik de das best aardig)

ww.dezinvanluxe.nl

H_D

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Centraal] Dassen-topic
Reactie #143 Gepost op: 16 februari 2006 - 16:22:05
heb onlangs voor de gein eens via Oxley's clothing (ook al eens genoemd in een topic over shirts) een seven fold besteld; zij halen hun dassen overigens gewoon uit de UK (zie www.ctshirts.co.uk).

Moet zeggen, erg fijne das, lekker zwaar en de knoop oogt mooi. Ik ga ook wel eens zo'n DaSarto 7-fold proberen, es kijken hoe dat bevalt.
If you're paying peanuts, you'll end up hiring monkeys"

Napoleon

• Gast
[Centraal] Dassen-topic
Reactie #144 Gepost op: 16 februari 2006 - 16:36:03
Citaat van: "Hein"
Net teruggevonden, mijn mooiste das  :lol: (stiekem vind ik de das best aardig)

hein, ben je helemaal gek geweurden?

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Centraal] Dassen-topic
Reactie #145 Gepost op: 16 februari 2006 - 17:44:04
niet echt mijn smaak :?

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Borrelli dassen
Reactie #146 Gepost op: 16 februari 2006 - 21:59:40
Bij Oger kosten ze rond de EUR 120,- Dan heb ik het wel over extra lange dassen. Heb er laatst 2 gekocht en ber er erg tevreden mee! Zal er zeker nog wel een paar aanschaffen. Liefst zou ik Marinella kopen en dan MTM maar das toch net ff te ver weg om in een vrij uurtje naar toe te rijden! Via de telefoon wordt het bij Marinella afgeraden. Dus dan toch maar eens een lang weekendje......  [-o<
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca

Pierre Corthay on Blogspot

TimMureau

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Centraal] Dassen-topic
Reactie #147 Gepost op: 18 februari 2006 - 11:49:30
Heeft er iemand ervaring met Angelo Fusco in Milaan:

Citaat
Angelo Fusco Cravatte Sette Pieghe
Via Montenapoleone 25
Milan 20121
Tel: +39 (02) 763-18933
Angelo Fusco opened his exclusive tie shop in a side-alley off Via Montenapoleone in 2000. The designs are as sharp as you’d expect from a practising plastic surgeon, who calls his dalliance with the rag trade “just a hobby”. Each neckpiece is folded seven times in jacquard silk, often woven with Mr Fusco’s trademark chestnut motifs. It is then hand-stitched with a single seam, and delivered in a wax-sealed box. Politicians adore them and clients include Italy’s Second Chamber of the Republic, and the Eurochambres in Brussels. Prices start at €110.

Ik ga 26 Mei naar Milaan ik ben wel benieuwd of dit wat is dus als iemand ervaring heeft of er ooit weleens binnen is geweest, dan zou ik graag willen weten of het wat is.

[/url]
Return to innocence...

TimMureau

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Centraal] Dassen-topic
Reactie #148 Gepost op: 18 februari 2006 - 12:00:07
http://www.viamontenapoleone.org/news/news.php?id=55&lang=2

Vond nog even foto's van zijn winkel plus een filmpje waar Angelo zelf aan het woord is.
Return to innocence...

Hein

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.dezinvanluxe.nl
[Centraal] Dassen-topic
Reactie #149 Gepost op: 18 februari 2006 - 22:36:16
Citaat van: "ruby tuesday"
niet echt mijn smaak :?

Nee joh?  :wink:
ww.dezinvanluxe.nl