Auteur Topic: Engels maatpak van Vinci Tailors in Nijmegen?  (8893 keer gelezen)

De liefhebber

  • Gebruiker
  • Berichten: 33
    • Bekijk profiel
Engels maatpak van Vinci Tailors in Nijmegen?
Reactie #30 Gepost op: 17 juni 2005 – 13:14:02
Hallo Vortex, mijn pak is klaar. Kan niet anders zeggen dan dat het helemaal naar mijn zin is. De broek werd nog even op lengte gemaakt. En ze hebben de voorkant van de broek iets verlaagd (vind ik prettiger). Krijg veel complimentjes van de dames. Dat het me mooi afkleedt.

Ik heb een Pal Zileri en een Oger A'dam in de kast hangen. Prachtige pakken, mooi gemaakt. Maar wel duidelijk niet op maat voor mij (ben ietsje steviger gebouwd   :oops: ). Die pakken zijn iets te wijdt, iets te lang, iets te brede schouders. Dit VT pak past me echt goed, ik lijk veel slanker in dit pak.

Heb ook hemden besteld (2). Ze hebben echt mooie stofjes. Wel echt geklede hemden, niet echt trendy of modieus. Prijzen lagen rond E 140,-. Ik kreeg de 2e voor de helft omdat ik een pak en 2 hemden kocht.

Dus: ik ga terug voor een mooi najaarspak. Ik zag middengrijze stofjes met ruitmotief voor E 700,-. Die wil ik (ff sparen).
et leven is te kort om het vergooien in confectie.

Vortex

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.181
    • Bekijk profiel
Engels maatpak van Vinci Tailors in Nijmegen?
Reactie #31 Gepost op: 17 juni 2005 – 15:11:06
Klinkt erg goed, vergeet niet om wat fotootjes te posten  :wink:
Wil toch wel eens een hemd bestellen daar, m'n eerste maathemd. Met welk hemd kun je zo'n DV hemd vergelijken?