Auteur Topic: Eigen petje laten maken  (11071 keer gelezen)

FFW

  • Gast
Eigen petje laten maken
Reactie #15 Gepost op: 16 april 2005 – 11:32:39
begrijp ik het nu goed en gaat dit topic over een petje? Of gaat dit over hoeden?

Immanuel

  • Gast
Eigen petje laten maken
Reactie #16 Gepost op: 16 april 2005 – 11:35:47
begon met petje... werd toen heel erg petje en k probeer het nog eens..

zag deze winter btw wel veel petten in italie, geen cap's, maar rib en check varianten, bij best wel zeer trendy toestanden, verwacht ze komende winter ook wel een beetje hier... of je t op je hoofd wil is een tweede, maar ik moet zeggen als je toch snel een koud hoofd hebt..

FFW

  • Gast
Eigen petje laten maken
Reactie #17 Gepost op: 16 april 2005 – 11:42:35
ik vind het verschrikkelijk. Ondanks dat het bij bepaalde mensen best goed staat. Op de een of de andere manier draag je zo'n ding gewoon niet. Behalve tijdens zeilen of honkbal ofzo

Immanuel

  • Gast
Eigen petje laten maken
Reactie #18 Gepost op: 16 april 2005 – 11:44:51
tgen wie zeg je t, ik persoonlijk kan geen pet , maar ook geen zonnbril verdragen op mijn eigen hoofd  aaaaghhh

FFW

  • Gast
Eigen petje laten maken
Reactie #19 Gepost op: 16 april 2005 – 11:46:48
ik had het eigenlijk tegen mezelf, ik praat meestal om mezelf te vermaken. Als iemand dan de tijd neemt om te luisteren is dat mooi meegenomen.
Maar in ieder geval, ik bedoelde eigenlijk dat ik een petje haat. Maar dat wilde ik niet zeggen, want dan beledig ik misschien mensen als Adsum en casual cowboy.

Immanuel

  • Gast
Eigen petje laten maken
Reactie #20 Gepost op: 16 april 2005 – 11:57:06
Citaat van: "FFW"
ik had het eigenlijk tegen mezelf, ik praat meestal om mezelf te vermaken. Als iemand dan de tijd neemt om te luisteren is dat mooi meegenomen.
Maar in ieder geval, ik bedoelde eigenlijk dat ik een petje haat. Maar dat wilde ik niet zeggen, want dan beledig ik misschien mensen als Adsum en casual cowboy.


je moet veel met jezelf praten, is zeer belangrijk ... :wink: