Auteur Topic: Crockett & Jones  (1050341 keer gelezen)

Frits

• Gebruiker
    • Profiel bekijken
Crockett & Jones
Reactie #6630 Gepost op: 10 augustus 2018 – 14:48:48
Mooi, heb ze ook. In dezelfde maat als altijd bij CJ. Wacht met dragen nog wel even tot het paar graden kouder is :)

wolf

• Gebruiker
    • Profiel bekijken
Crockett & Jones
Reactie #6631 Gepost op: 10 augustus 2018 – 15:32:46
Atypisch. Ik vind ze ietsje ruimer dan 325 en 365, en ietsje krapper dan 228, die ik allemaal in dezelfde maat heb. Leest 236, 341 en 348 heb ik een halve maat groter.

Draag ze trouwens toevallig vandaag de eerste keer. Is amper 20 graden vandaag, dus relatief fris  :)

Zullen top zijn komende herfst en winter.
lekker. kleurtje ook.
live and let die

martijnv

• Gebruiker
    • Profiel bekijken
Crockett & Jones
Reactie #6632 Gepost op: 10 augustus 2018 – 15:46:20
Ja ik snap er ook helemaal niets van. Ze gaan morgen iig terug. Tenzij iemand ze hier wil hebben voor EUR250.

ChetBaker

• Gebruiker
    • Profiel bekijken
Crockett & Jones
Reactie #6633 Gepost op: 10 augustus 2018 – 22:12:35
Heb ze ook gewoon in mijn 8.5

Brench

• Gebruiker
    • Profiel bekijken
Crockett & Jones
Reactie #6634 Gepost op: 11 augustus 2018 – 06:23:14
Ja ik snap er ook helemaal niets van. Ze gaan morgen iig terug. Tenzij iemand ze hier wil hebben voor EUR250.

Dus ze vallen eerder als een 8/42?

martijnv

• Gebruiker
    • Profiel bekijken
Crockett & Jones
Reactie #6635 Gepost op: 11 augustus 2018 – 12:14:04
Nee. kleine 9 denk ik. Vreemde is dat 9 te klein was en dat ik bij deze 9.5 geen verschil voel.

Ik doe ze gewoon terug. Anders koopt iemand op het forum ze en blijkt de maat (ook) niet goed te zijn.

CdG

• Gebruiker
    • Profiel bekijken
Crockett & Jones
Reactie #6636 Gepost op: 11 augustus 2018 – 16:40:13
Deze week in Londen geweest en mijn eerste paar C&J's gekocht. Het zijn inderdaad suede chucka's geworden: Chiltern Dark brown suede.
Ik zag net alleen wel dat er aan de binnenkant van mijn rechterschoen een kale plek zit op het suede. Ter hoogte van de bal van de voet. Het lijkt alsof hier iets tegenaan geschuurd heeft. Wat denken jullie? Aangeven en vragen of het geruild kan worden (ben inmiddels terug in NL dus zou via post moeten) of accepteren onder het mom van patina? Ik kan me voorstellen dat deze plekken sowieso gaan komen als ik ze ga dragen? Ik weet niet wat de ervaringen van anderen zijn?

Edit: Zie foto

tjoena

• Gebruiker
    • Profiel bekijken
    • Toni van den Munckhof
Crockett & Jones
Reactie #6637 Gepost op: 11 augustus 2018 – 16:46:56
Ik zou eens opborstelen en kijken in hoeverre het er nog zit.

CdG

• Gebruiker
    • Profiel bekijken
Crockett & Jones
Reactie #6638 Gepost op: 11 augustus 2018 – 16:53:17
Ik heb al voorzichtig geborsteld en in de winkel hadden ze dat ook al gedaan. Dat had dus geen effect.
Ik ben trouwens wel heel erg blij met de schoenen :-). Misschien ben ik een beetje te neurotisch en wil ik het tι perfect hebben ;)

wolf

• Gebruiker
    • Profiel bekijken
Crockett & Jones
Reactie #6639 Gepost op: 11 augustus 2018 – 17:10:58
zou ze eens een weekje dragen
live and let die

NOBD

• Gebruiker
    • Profiel bekijken
Crockett & Jones
Reactie #6640 Gepost op: 11 augustus 2018 – 17:11:15
Potje mee voetballen.

CdG

• Gebruiker
    • Profiel bekijken
Crockett & Jones
Reactie #6641 Gepost op: 11 augustus 2018 – 18:38:18
Aha, niet zeiken en gewoon genieten dus :-).
Bedankt voor de reacties!

Janus

• Gebruiker
  • The 1%
    • Profiel bekijken
Crockett & Jones
Reactie #6642 Gepost op: 13 augustus 2018 – 22:33:16
Het zal vast een rol hebben gespeeld maar de voornaamste reden daar zal zijn geweest dat de huur die Nudie betaalt meer is dan er ooit met de winkel verdiend is.

En waarom wordt er met dat soort winkels te weinig verdiend? Juist, door dit soort acties.

Persoonlijk koop ik nooit iets waarvan ik op voorhand al weet dat deze beschadigingen/afwijkingen heeft. Ik ga me er uiteindelijk altijd aan storen. Als er dus iets binnenkomt met een beschadiging of afwijking gaat dat altijd retour.

In welke wereld zijn krasjes op de zool van in de winkel passen en een paar meter lopen een 'beschadiging'? Hoe ga jij je ergeren aan krasjes op een schoenzool als je zelf met die schoenen wil gaan lopen?

Kier

• Gebruiker
    • Profiel bekijken
Crockett & Jones
Reactie #6643 Gepost op: 14 augustus 2018 – 06:21:53
En waarom wordt er met dat soort winkels te weinig verdiend? Juist, door dit soort acties.

In welke wereld zijn krasjes op de zool van in de winkel passen en een paar meter lopen een 'beschadiging'? Hoe ga jij je ergeren aan krasjes op een schoenzool als je zelf met die schoenen wil gaan lopen?
Wie zegt ik het over krasjes op een zool heb? Volgens mij ging mijn bericht (als reactie op een eerder bericht) over beschadigingen aan het leer aan de bovenkant van de schoen
Dat je iets aan krijgt, wil nog niet zeggen dat je het past.
Dat je iets past, wil nog niet zeggen dat het je staat.

maurits

• Gebruiker
    • Profiel bekijken
Crockett & Jones
Reactie #6644 Gepost op: 14 augustus 2018 – 18:39:30
Discussie of ik mijn Kroketten verzameling moet uitdunnen of juist nog moet uitbreiden...

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk