1,5 week geleden toch de Snowdon besteld via de C&J mail order service.
Een eerste paar was afgekeurt (door de C&J mail order). Dus ik moest nog 2 dagen extra wachten op een tweede paar.
Ook het tweede paar waren ze niet geheel tevreden over. Er was wat 'creasing around the back quarters'. Foto's waren bijgevoegd bij de mail conversatie.
Ik kon dit paar krijgen met 10% korting of wachten op een volgende paar. Aangezien er geen voorraad meer was zal dit nog vier weken duren voor een volgende paar is vervaardigd.
Toch gekozen om dan nog maar even te wachten op een perfect paar
.
Verder wil ik graag melden dat ik erg blij ben dat zo een laatste(?) kwaliteitscontrole wordt uitgevoerd door C&J. En dat ik tot nu toe ook tevreden ben met de service/contact via de mail order.
Nu nog even geduld hebben dan maar...
Vandaag na een paar maanden wachten kwamen ze dan eindelijk binnen. Een paar C&J Snowdon. Een pracht paar! Precies wat ik er van had verwacht En naar mijn idee de mooiste rough outdoor boot die er bestaat.
Alleen zitten ze wat krap bij de voorvoet. Bij de rechter raken mijn tenen echt de voorkant als ik sta en beide hebben geen ruimte om te wiebelen met de tenen.
Dit is een serieus probleem. Ik had in December bij Zwartjes de Radnor versie van deze boot gepast in maat 9 en maat 8. Maat 9 was toen echt te groot en maat 8 echt te klein. 8.5 hadden ze niet dus toen maar bij C&J besteld.
Ik zal morgenochtend nog eens passen, maar ben bang dat het toch ruilen wordt voor een half maatje groter...
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk