Deze 358 is een handgrade, er stond ook een 351 in handgrade. Vind deze leest persoonlijk mooier dan de 348.
mooie post sergio!
Citaat van: "Carel"mooie post sergio!heb je veel verstand van schoenen wat is je beroep trouwens
Ik denk dat onze autistische meesterschoenmaker mij bedoelt...
Citaat van: "Sergio"Ik denk dat onze autistische meesterschoenmaker mij bedoelt... Het is niet erg aardig om dat te zeggen over iemand. @meesterschoenmaker: maak je posts iets coherenter en werk aan je interpunctie!
Citaat van: "meester schoenmaker"Citaat van: "Carel"mooie post sergio!heb je veel verstand van schoenen wat is je beroep trouwensverstand van schoenen.. waarom? ik koop wat ik mooi vind en wat me goed past.. en over mijn beroep dat is geen vraag voor hier mss dat ik eens wat gepost heb in het topic wat doet sf voor de kost en anders kun je der naar fluiten
De 358 staat nog nergens in de winkels. Verwachting is pas eind dit jaar in Parijs in de collectie.
Citaat van: "Sergio"De 358 staat nog nergens in de winkels. Verwachting is pas eind dit jaar in Parijs in de collectie.Over andere winkels heb ik geen informatie, dat hangt er vanaf wie het inkoopt.