Ja Zwolle - Maastricht met de trein.. geweldige tip.
Maar leuk dat jullie zo meeleven. Zal nog wel boel pagina's gaan duren dit haha.
Ik ben trouwens lekker nog steeds niet wezen passen en heb ipv daarvan van Oger sale wat dingen laten opsturen. Wordt zo bezorgd als het goed is, en doe daarna nog wat passen in Zwolle mocht er niks tussen zitten.
Engelse iets goedkopere merken gaat hem vast niet worden mocht ik idd perse een breedte maat moeten hebben. Die modellen zijn zo'n beetje allemaal wat korter en breder bij de wreef en hiel lijkt het, en ben er inmiddels achter dat ze ook die bij breedte maten nog breder maken waardoor je lelijke schoenen krijgt zoals die C&J Grasmere in G.
En om er weer even een lekker lange post van te maken zal ik mezelf ook wel even voorstellen.
Marcel dus, uit Zwolle.
Pas recent beetje bezig om een leuke garderobe op te bouwen voor weinig en merk dat ik mooie kleren wel kan waarderen (beetje perfectionistisch van aard ook denk ik).
Had dus maar 1 paar schoenen, JM Weston (en wat afgetrapte sneakers).
Draag verder Incotex, PT01, Cohen en Seven broeken oja en leuke D&G panthalon, Cucinelli, Xacus en Hema overhemden en een Allegri jas. De helft ofzo via sale van timeformoda.nl. Colbertjes even opgegeven voor nu kan ze niet goed passend vinden voor weinig, heel smalle taille en brede schouders.
Daarvoor nooit bezig geweest met kleding zoeken, was ooit rijk en liep toen gewoon dure winkels binnen en kocht wat ik leuk vond zonder enig besef van merk (schoenen toen meest gekocht bij cocodrillo in antwerpen trouwens, geen JM Weston kwaliteit maar wel leuke veel te dure schoenen er tussen daar), daarna toen ik zooitje had gemaakt van bedrijfje en weer arm werd droeg ik wat ik nog ongedragen in de kast had hangen. Zo heel wat jaartjes nog kunnen redden alleen nu is alles van vroeger echt versleten en moet ik wel

Oja en paar jaar geleden nog een keer Jo Ghost ofzo schoenen gekocht in uitverkoop, dat was echt troep, dan kun je echt beter op sneakers lopen, slecht leer en mega dun flutzooltje.