Auteur Topic: Crockett & Jones  (1811276 keer gelezen)

Pax

• Gebruiker
  • Auf tutti!
    • Bekijk profiel
Re: Crockett & Jones
Reactie #2370 Gepost op: 30 december 2009 - 14:39:36
Ja eigenlijk moeten ze er allebei komen, maar ik heb nog wat geld gereserveerd voor pakken. Het zou leuk zijn om die Regent naast mijn Audley te zetten, temeer omdat de modellen erg op elkaar lijken.

Voor mij geen Tricker's aan de wand.
Geen diner geen restaurant.
Geen kado's, geen zakken vullen,
geen advertentie in de ochtendkrant.

(het oude liedje dus)..
Caminante, no hay caminos. Hay que caminar!

Mikael

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2371 Gepost op: 30 december 2009 - 14:53:18
Inderdaad, Ramone! Handgrades worden bij PLAL verstuurd met 'subsidized shipment' wat dus betekent dat verzending gratis is.

Zoals gezegd heb ik een prijsopgave gedaan via de befaamde constructie en kreeg ik zojuist het mailtje binnen: geen enkel probleem 'we will always honour our pricepledge' dus de Belgraves worden mijn kant opgestuurd voor 260 GBP.

MMorley via welke aanbieder krijg je Belgraves voor 260 GBP, P-Lal of Pediwear?

Pax

• Gebruiker
  • Auf tutti!
    • Bekijk profiel
Reactie #2372 Gepost op: 30 december 2009 - 15:01:21

Dat is op dit forum al heel veel keer uitgelegd hoor.
Als je het makkelijker in het engels leest dan kun je daar ook veel informatie over vinden op www.styleforum.com of Askandyaboutclothes.com.

Wat ik weet, niet uit ervaring: Doe een prijsopgave bij P-Lal. Ga met die prijs naar Pediwear. Vraag om hun goedkoopste aanbieder garantie. Wacht op de prijs die zij je geven. En zeg: Ja ik wil!!!

Caminante, no hay caminos. Hay que caminar!

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2373 Gepost op: 30 december 2009 - 15:10:21
Voor mij geen Tricker's aan de wand.
Geen diner geen restaurant.
Geen kado's, geen zakken vullen,
geen advertentie in de ochtendkrant.

(het oude liedje dus)..
Pax is te vaak cryptisch
Zodat men vaak achter de oren krabt
Speciaal voor hem deze haiku

Of wel, heb je ervaring met Trickers t.o.v. C&J?
Het is ondertussen wel erg vaak herhaald inderdaad maar de Pediwear-PLAL constructie. Je pakt de PLAL prijs (1499 MYR) en gebruikt de pricepledge van Pediwear zodat zij die prijs overnemen, met nog eens 5% extra korting.

Mikael

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2374 Gepost op: 30 december 2009 - 15:13:37
Pax, dat weet ik al, en ook hoe dat in z'n werk gaat. Van P-Lal krijg ik rond 275 GBP als ik hen prijzen kijk, en voor Pediwear moet je een prijs aangeven, die zeker lager is dan wat ze in hen online catalogus hebben staan. De vraag was of die prijs van P-Lal is of van Pediwear, om met juiste indicatie aanvraag te doen.

Laatst bewerkt op: 30 december 2009 - 15:16:37 door Mikaeli

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2375 Gepost op: 30 december 2009 - 15:19:00
Citaat
Dear Mr Morley,

Thank you for your e-mail.

We will always honour our price pledge.

The PLAL price for the Belgrave is £274.00 in total.  We would be pleased to offer the Belgrave at £260.30, representing a 5% discount on the PLAL price.

Mikael

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2376 Gepost op: 30 december 2009 - 15:22:17
Thanks MMorley.
Het is mij duidelijk. Ik heb dat stukje gemist.
Mijn excuses.

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2377 Gepost op: 30 december 2009 - 15:23:16
Geen excuses nodig hoor. Ik neig momenteel naar de Belgrave maar naar goede gewoonte slaap ik altijd een nachtje over een aanschaf.

Mikael

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2378 Gepost op: 30 december 2009 - 15:29:05
Ik wil namelijk ten minste twee modellen van C&J handgrades bij hebben. Het zijn Belgrave in suède Polo Brown en Weymouth in Brown. Beide vind ik mooi.

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2379 Gepost op: 30 december 2009 - 15:31:38
Geen excuses nodig hoor. Ik neig momenteel naar de Belgrave maar naar goede gewoonte slaap ik altijd een nachtje over een aanschaf.

Ik vind de Crockett & Jones Belgrave net iets meer sjeu hebben met de broguering op de toecap. En de (elegante) leest is je bekend. Lijkt me dus een goede keuze.

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2380 Gepost op: 30 december 2009 - 15:35:41
Dat zijn beide erg mooie schoenen Mikaeli. Die Belgrave is in alle variaties erg mooi moet ik zeggen. Vind het persoonlijk de mooiste schoen van Carwo die ik me kan herinneren gezien te hebben op dit forum, maar niet verder vertellen natuurlijk.

Die redenering zit er bij mij ook in, Jesper. Die broguering maakt hem nou net dat beetje bijzonder. Ook kwam ik er net achter op het AAAC forum dat de Tricker's Regent was met rode voering en 'London waiste', een speciale versie was. Pediwear verkoopt deze niet.
Laatst bewerkt op: 30 december 2009 - 15:37:33 door MMorley

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2381 Gepost op: 30 december 2009 - 16:39:44
Vind ik ook MMorley.

Het gaat hier eindelijk weer over schoenen. Was er niet een speciaal topic waar iedereen gezellig over alle Pediwear/Plal-constructies en -ontwikkelingen kan praten?

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2382 Gepost op: 30 december 2009 - 21:53:20
Yeah, dat is 'em. De schoen die ik in alle drie de varianten wel wil hebben.

foto010101

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2383 Gepost op: 31 december 2009 - 14:22:04
Omdat ik per se een deugdelijk paar schoenen wil ontvangen, heb ik Pediwear een email gestuurd. Ze vertelden mij te allen tijde een kwaliteitscontrole uit te voeren alvorens de schoenen te verzenden. Vandaag kreeg ik onderstaande email. Het is waarschijnlijk verstandig hen extra hierop te wijzen. :)

Citaat van: Pediwear
Dear Sir
Further to our earlier email, our Despatch Department have advised us that the footwear for your order did not pass their quality inspection and is being returned to the factory for replacement.

Unfortunately, Crockett & Jones are now closed for the Christmas and New Year holiday period until Monday 4th January and we will be unable to obtain details of availability on the replacement pair until then.

Please rest assured that, should we be advised of a delay that will take delivery outside of the 7-10 working days originally quoted, we will advise you accordingly.

Trust that the above is helpful, and that we may be of further assistance to you in the future.

Meanwhile thank you for your interest in our company.

Regards

Pediwear Shoe Centre Online
Te koop: Caruso, Incotex en Hugo Boss

https://www.marktplaats.nl/verkopers/7084980.html

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2384 Gepost op: 31 december 2009 - 14:24:28
Pediwear.co.uk en C&J zorgen wel voor een mooie service moet ik zeggen.