^
"Het is interessant op te merken dat het forum bijna uit een soort tweekamp bestaat : de anglofielen en italianofielen [hoe noemen we dit eigenlijk?] oftewel de aanhangers van de klassieke en duurzame modellen {aka. tijdloos} en de wat meer uitgesproken en minder duurzame modellen.
Het blijft tenslotte allemaal een kwestie van smaak nietwaar? wel is het duidelijk dat C&J verreweg de beste prijs/prestatie verhouding biedt en dat zeker via de parallel handel en lijkt Santoni bijna duur te zijn.
Niet alleen het uiterlijk maar vooral de kwaliteit, levensduur en het comfort hebben mij in het kamp der anglofielen doen belanden, maar ook de eigen praktische ondervinding heeft mij dit ingegeven en heb ik de Italiaanse en Franse schoenen nog steeds in de schoenenkast hangen ter afwisseling van mijn NB's, C&J's en JL's
Mijn vrouw prefereert echter haar Santoni's boven haar C&J's, maar ja vrouwen gaan vooral voor het moderne[re] uiterlijk hetgeen weer tot leuke gesprekken leidt voor onze schoenenkast[en] ivm. een gezamenlijke kleding/schoen keuze voor een diner of schouwburg bezoek.

{|="
Zo, dat is beter. Ik ben van het kamp van de leesbare typografie.