Trouwens, wordt er hier constant gecross-post ofzo? Wie loopt er nou eigenlijk echt te klagen over de marges en maakt kenbaar dat ie van plan is om een winkeltje op te zetten met lagere marges?
Ik snap niet meer wie nou op wie reageert.
Jaguarlover had klachten over het prijsbeleid van winkeliers (marges).
De prijs in de winkel zou absoluut niet de waarde van de schoenen vertegenwoordigen, had hij eens bemertkt nadat hij schoenen voor de normale prijs had gekocht en die later in de "Sale" voor andere prijzen terugvond.
Doordat hij het niet met de normale marges eens is hoop ik hem enthousiast te maken om een eigen winkel te beginnen (verkoop tegen inkoopprijs of eventueel een minimale marge). Hij heeft dan al 1 klant (als hij de betere merken gaat leveren), dat ben ik, en ik zal ook voor mond tot mond reclame zorgen.
Zijn opmerking over marges vond plaats in het "alternatief voor de topper topic".
Maar omdat hij het in dit topic herhaalde, met mijn naam erbij, dacht ik dat het misschien een goed idee is hem warm te maken om een eigen schoenenhandel op te zetten. Dit idee heeft verder geen enkele realiteitszin.