Auteur Topic: Crockett & Jones  (1817462 keer gelezen)

Socrates

• Bekijk profiel
Re: Crockett & Jones
Reactie #1305 Gepost op: 28 augustus 2008 - 22:35:47
Nee gewoon in Laren gekocht bij Broques. Volgens mij hadden ze daar zowat de gehele C&J collectie staan.

Haha ik heb ze daar ook vanochtend gehaald :P
toevallig...
Time is an ocean but it ends at the shore...

Willem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1306 Gepost op: 04 september 2008 - 22:47:18
Wat is procentueel het voordeel om een C&J via Plal/pediwear te kopen? Wordt dat door jullie vaak gedaan?

foto010101

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1307 Gepost op: 04 september 2008 - 23:03:50
Wat is procentueel het voordeel om een C&J via Plal/pediwear te kopen? Wordt dat door jullie vaak gedaan?

Kun je dat niet zelf even berekenen?

Er zijn best wel wat mensen hier die C&J schoenen hebben besteld bij pediwear. Het is een betrouwbaar adres.
Te koop: Caruso, Incotex en Hugo Boss

https://www.marktplaats.nl/verkopers/7084980.html

Willem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1308 Gepost op: 04 september 2008 - 23:08:48
Berekenen wil ik graag doen, maar via de site van Plal kan ik geen prijzen vinden. En pediwear geeft hoge prijzen aan. Wat doe ik verkeerd?

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1309 Gepost op: 05 september 2008 - 07:49:12
Hier staan P. Lals prijzen voor Crockett & Jones.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1310 Gepost op: 05 september 2008 - 08:48:02
Zie ze er niet opstaan maar zou je daar ook die "befaamde" blauwe Chukka's kunnen krijgen?
Iemand daar een type nummer van?

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #1311 Gepost op: 05 september 2008 - 09:16:37
Zie ze er niet opstaan maar zou je daar ook die "befaamde" blauwe Chukka's kunnen krijgen?
Iemand daar een type nummer van?

Volgens mij lever P. Lal alleen het standaard gamma van C&J. Welke dus in de gewone brochure staan, indien ze daar niet tussen staan heb je pech. Pediwear kan ze mogelijk wel leveren maar dan tegen de normale prijs.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

foto010101

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1312 Gepost op: 05 september 2008 - 11:31:00
Volgens mij lever P. Lal alleen het standaard gamma van C&J. Welke dus in de gewone brochure staan, indien ze daar niet tussen staan heb je pech. Pediwear kan ze mogelijk wel leveren maar dan tegen de normale prijs.

Inderdaad.
Te koop: Caruso, Incotex en Hugo Boss

https://www.marktplaats.nl/verkopers/7084980.html

Willem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1313 Gepost op: 05 september 2008 - 18:15:54
Hier staan P. Lals prijzen voor Crockett & Jones.
Dank je Jesper. Ik had deze site al gevonden, maar zag geen prijzen. Nu zie ik dat de prijzen in M$ staan genoteerd. Sorry.

Willem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1314 Gepost op: 05 september 2008 - 18:23:28
Wauw, wat een verschil in prijs. Via Plal bv. C&J belgrave suede voor omgerekend €303,00 en bij Pediwear €540,00.
Snappie dat nou?

K-mail

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1315 Gepost op: 07 september 2008 - 16:26:05
Ik heb de nieuwe catalogus hier voor me, er verandert niet zo verschrikkelijk veel. Er is een nieuwe leest, de 358, met bijbehorend de Selborne, in zwart en Chestnut antique, deze is handgrade. De 358 is iets spitser, slanker dan de 358.

Dan is daarnaast de Edgware bij de benchgrade nieuw, in de kleur zwart en darkbrown burnished calf, deze heeft de 348 leest. Er is nu ook een suede variant van de Hallam, in de kleur Espresso.

Verder staat er niet zoveel boeiends in, de Avebury, of Alex staan niet in het boekje, en zullen dus ook niet worden verkocht door Plal en Pediwear.

Heb het boekje gekregen bij Both, waar ze nu een suede Alex hebben, echt een hele lekkere kleur, Polo Suede, lichter dan de huidige C&J suedes... Ik ben benieuwd welke SF-er deze als eerste heeft.

K-mail

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1316 Gepost op: 07 september 2008 - 16:29:51
Even met plaatjes:

Edgware:

Selbourne

Hallam Espresso

Desiderata

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1317 Gepost op: 07 september 2008 - 16:37:26
(...)
Ik heb de nieuwe catalogus hier voor me, er verandert niet zo verschrikkelijk veel. Er is een nieuwe leest, de 358, met bijbehorend de Selborne, in zwart en Chestnut antique, deze is handgrade. De 358 is iets spitser, slanker dan de 358.
(...)

De Selborne alleen in zwart en chestnut antique is wat mij betreft een gemiste kans. Als deze schoen in Tan Antique Calf, Dark Brown Antique Calf of Beechnut Burnished Calf zou zijn uitgevoerd dan zou ik nu bezig zijn met een bestelformulier...

Groeten,
Don

Edit: Spelling
Laatst bewerkt op: 07 september 2008 - 16:58:38 door Don

K-mail

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1318 Gepost op: 07 september 2008 - 16:54:35
Op verzoek van Don:

Oh, ik zie nu dat de Belgrave ook de kleur heeft van die Alex van Both.

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1319 Gepost op: 08 september 2008 - 09:47:02

Dan is daarnaast de Edgware bij de benchgrade nieuw, in de kleur zwart en darkbrown burnished calf, deze heeft de 348 leest. Er is nu ook een suede variant van de Hallam, in de kleur Espresso.

Verder staat er niet zoveel boeiends in, de Avebury, of Alex staan niet in het boekje, en zullen dus ook niet worden verkocht door Plal en Pediwear.

Heb het boekje gekregen bij Both, waar ze nu een suede Alex hebben, echt een hele lekkere kleur, Polo Suede, lichter dan de huidige C&J suedes... Ik ben benieuwd welke SF-er deze als eerste heeft.

Ze zullen wel denken : ...never change a winning team  :-)
Maar bijvoorbeeld die edgware is echt wel heel erg mooi hoor.
Niets zo veranderlijk als de mens