Voor eenieder die erover zit te denken om via internet C&J's te bestellen het volgende:
Ik ben zelf erg gecharmeerd van de 348 leest. Zowel het uiterlijk, als de pasvorm, deze leest past gewoon het beste bij mij. Helaas zijn er niet al te veel modellen op deze leest becschikbaar op plal en pediwear. Ook de .co.uk site van crockettandjones geeft maar een beperkt overzicht weer.
Ik werd gewezen op de franse site,
http://www.crockettandjones.fr. Hier zijn inderdaad veel meer modellen beschikbaar. Ik heb nagevraagd of plal en pediwear deze kunnen leveren, maar dit is helaas niet mogelijk (pediwear heeft nog niet gereageerd op mijn vraag). MAAR, plal gaf mij aan dat ze per september een nieuwe catalogus krijgen, dus dan zal het wellicht wel mogelijk zijn .
Mocht je dus uitkijken naar nieuwe C7J's, maar niet direct haast hebben, is dit misschien een aardige tip!
edit: ook pediwear krijgt een nieuwe catalogus in september, maar ze durven niets te zeggen over de inhoud.
@hieronder: jullie hebben gelijk. Er werd mij inderdaad verteld dat o.a. de 348 leest uit Frankrijk komt. Wellicht hebben we inderdaad pech, maar wie weet.. (hoopt op model Alex

)