ha die Huey.. lees je het zelf even na over die scapa polo of moet ik gaan quoten?
Het verschil is Gusto, dat wij op prikpagina de mensen in hun waarde laten, ongeacht wat ze dragen; als ik hier een Scapa polo draag wordt ik uitgelachen bijv....
Ja, kom maar op met die meeting Zit nog te dubben over wat ik zal dragen, denk m'n Scapa polo...
Okee Gusto, dat is dan ook afgehandeld.Vragen waren gewoon puur uit nieuwsgierigheid, en absoluut niet denigrerend bedoeld.
Citaat van: "Adsum"Okee Gusto, dat is dan ook afgehandeld.Vragen waren gewoon puur uit nieuwsgierigheid, en absoluut niet denigrerend bedoeld.Geeft niets maar als ik morgen een nieuwe klok koopt dan weet ik terdege wel waar het over gaat.De u-boat is gewoon voor erbij en niet omdat een ander er een draag.Overigens is er tussen jou en mij geen verschil aangaande de liefde voor een horloge.Dat lijkt alleen maar zo.
Citaat van: "Adsum"Ja, kom maar op met die meeting Zit nog te dubben over wat ik zal dragen, denk m'n Scapa polo...of nog erger, je U-Boat
Citaat van: "LuukS"Citaat van: "Adsum"Ja, kom maar op met die meeting Zit nog te dubben over wat ik zal dragen, denk m'n Scapa polo...of nog erger, je U-Boat Ik heb er ook geen hoor Luux
reverso heeft voor mij een redelijk hoog "out of my leage"- gehalte
Citaat van: "LuukS"reverso heeft voor mij een redelijk hoog "out of my leage"- gehalte gusto placht ze weg te geven meen ik me te herinneren