Auteur Topic: Loro Piana  (9241 keer gelezen)

Velponi

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.361
    • Bekijk profiel
Re: Loro Piana
Reactie #15 Gepost op: 13 februari 2009 – 16:58:42
Dat had je er dan misschien beter meteen bij kunnen zeggen... en dan nog kunnen de prijzen enorm variëren tussen verschillende aanbieders van MTM.

In deze vorm blijft het m.i. een onzinnige vraag.

Dragoon

  • Gebruiker
  • Berichten: 524
    • Bekijk profiel
Re: Loro Piana
Reactie #16 Gepost op: 13 februari 2009 – 19:58:14
Pfff jullie lijken wel een stel Indiërs ;) Roep gewoon iets, bijv. bij bedrijf A welke crap levert betaal je x euro en bij Bedrijf B met top-notch quality betaal je y euro

Mr.Barry

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.422
    • Bekijk profiel
Re: Loro Piana
Reactie #17 Gepost op: 13 februari 2009 – 20:17:42
Klinkt mij erg vreemd in de oren om eerst een stoffenhuis te kiezen en dan een kleermaker. Waarom moet je per se een LP stof hebben (prima stoffen natuurlijk, daar niet van)?
Maar goed; bij MN denk ik zo'n 800-1200 euro.

Desiderata

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.933
    • Bekijk profiel
Re: Loro Piana
Reactie #18 Gepost op: 13 februari 2009 – 20:42:35
Pfff jullie lijken wel een stel Indiërs ;) Roep gewoon iets, bijv. bij bedrijf A welke crap levert betaal je x euro en bij Bedrijf B met top-notch quality betaal je y euro
Ik heb gehoord van het bestaan van apparaten waarop je tiencijferige reeksen kunt intoetsen. Als je de juiste volgorde hanteert, dan krijg je iemand te spreken die je de exacte prijs kan vertellen.

Groeten,
Don

Narcissus

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.372
  • As English as egg and bacon.
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Re: Loro Piana
Reactie #19 Gepost op: 13 februari 2009 – 21:01:06
Ik heb gehoord van het bestaan van apparaten waarop je tiencijferige reeksen kunt intoetsen. Als je de juiste volgorde hanteert, dan krijg je iemand te spreken die je de exacte prijs kan vertellen.

Groeten,
Don

Hmmm, vroeger had ik een klasgenootje, ene Alexander Graham Bell, die zei ook al zoiets.....
Consciously breaking rules is an intentional decision, requiring a sophisticated awareness of rules.

I love the level of bravery. It's bold, it's fuck you, it's art.

Mediaman

  • Gast
Re: Loro Piana
Reactie #20 Gepost op: 30 mei 2009 – 20:31:30
Heren,

Wat zomerse 'setjes' van de site van Loro Piana, niet nieuw, wel meesterlijke combinaties, zeer inspirerend imo en van het niveau waar ik naar streef en hoop ooit te bereiken als constante.



















http://www.loropiana.com/

TimMureau

  • Gebruiker
  • Berichten: 970
    • Bekijk profiel
Re: Loro Piana
Reactie #21 Gepost op: 04 juni 2009 – 11:40:22
Ik vind de stijl van de eigenaren Pier Luigi en Sergio altijd erg goed en mooi.
Simpel maar toch mooi stijlvol en klassiek.






Ik weet niet hoe ik de foto's op deze afgebeeld krijg op de pagina ik ben echt een leek met allerlei computertechnieken al is het nog zo simpel. Maar als er iemand die foto's zo kan krijgen dat ze op deze pagina afgebeeld staan zou dat wel leuk zijn.
Dan hoeven we met z'n allen die linkjes niet steeds aan te klikken.

Edit door Jesper: foto's gefikst.
Laatst bewerkt op: 04 juni 2009 – 11:43:27 door Jesper
Return to innocence...

Daedalus

  • Gebruiker
  • Berichten: 567
    • Bekijk profiel
cyka blyat

TimMureau

  • Gebruiker
  • Berichten: 970
    • Bekijk profiel
Re: Loro Piana
Reactie #23 Gepost op: 05 juni 2009 – 09:15:22
Dankjewel Jesper voor het fiksen van de foto's.
Dankjewel Daedalus voor de link. Zijn trouwens mooie foto's die je daar hebt geplaatst van Sergio Loro Piana.
Return to innocence...

marcos

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.152
    • Bekijk profiel
Re: Loro Piana
Reactie #24 Gepost op: 05 juni 2009 – 09:28:29
Misschien dat Sergio wel hele gespierde armen heeft, anders lijken mij de mouwen van dat bruine pak wel erg wijd.

TimMureau

  • Gebruiker
  • Berichten: 970
    • Bekijk profiel
Re: Loro Piana
Reactie #25 Gepost op: 07 juni 2009 – 13:33:34
Ik denk dat de mouw op de foto net een beetje lullig valt en dat hij daarom wat wijder lijkt.
Want in mijn ontmoetingen met Sergio is het mij nooit opgevallen dat hij te wijde mouwen droeg. Maar ik hanteer ook geen Oger stijl dus het is maar net wat vind je wijd.
Return to innocence...

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Re: Loro Piana
Reactie #26 Gepost op: 07 juni 2009 – 15:25:57
Naar de foto's kijkend valt het allemaal wel mee de heren zien er goed uit.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

TimMureau

  • Gebruiker
  • Berichten: 970
    • Bekijk profiel
Re: Loro Piana
Reactie #27 Gepost op: 07 juni 2009 – 17:06:17
Ja, dat vind ik ook.
Maar het is natuurlijk wel zo dat smaak verschilt dus ik kan me best voorstellen dat er mensen zijn die er geen reuk of smaak aan vinden.
Return to innocence...

marcos

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.152
    • Bekijk profiel
Re: Loro Piana
Reactie #28 Gepost op: 07 juni 2009 – 17:25:24
Ik denk dat de mouw op de foto net een beetje lullig valt en dat hij daarom wat wijder lijkt.
Want in mijn ontmoetingen met Sergio is het mij nooit opgevallen dat hij te wijde mouwen droeg. Maar ik hanteer ook geen Oger stijl dus het is maar net wat vind je wijd.


Ik hanteer ook geen Oger-stijl maar als je benen in je mouwen passen vind ik ze wijd.

Ik kocht tot een paar seizoenen terug wel regelmatig Loro Piana, maar kom de laatste tijd weinig bijzondere dingen meer tegen. Ook het kwaliteitsniveau vind ik inconsistent, de ene keer top, de andere keer heel middelmatig.

TimMureau

  • Gebruiker
  • Berichten: 970
    • Bekijk profiel
Re: Loro Piana
Reactie #29 Gepost op: 08 juni 2009 – 18:06:38
Ik hanteer ook geen Oger-stijl maar als je benen in je mouwen passen vind ik ze wijd.

Ik kocht tot een paar seizoenen terug wel regelmatig Loro Piana, maar kom de laatste tijd weinig bijzondere dingen meer tegen. Ook het kwaliteitsniveau vind ik inconsistent, de ene keer top, de andere keer heel middelmatig.

Daar heb je absoluut gelijk in.
Maar gezien de andere foto's die ik van hem heb gezien en mijn ontmoeting met hem. Weet ik dat het niet het geval is gelukkig.
Want een mouw zo breed als een broekspijp is inderdaad nimmer de bedoeling.
Laatst bewerkt op: 08 juni 2009 – 18:08:16 door TimMureau
Return to innocence...