Auteur Topic: Broeken  (494066 keer gelezen)

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Broeken - Deel II
Reactie #540 Gepost op: 12 augustus 2005 - 17:59:46
Daar ben ik niet zo in thuis, maar je hebt er alles zitten wat duur is. Gucci, LV, Dior, Etro etc..

Solitarias

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Broeken - Deel II
Reactie #541 Gepost op: 01 september 2005 - 18:21:34
Dit deeltje is vol. Graag verder in volgende!
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias

Jason

• Gast
Broeken - Deel III
Reactie #542 Gepost op: 30 september 2005 - 18:47:06
Broek van Mabitex besteld bij yoox, e24   :wink: . 20,5 cm, zandkleurig, ongevoerd, paspel? zakken, (dus iets wijkend van de naad), rits. binnenwerk bijna identiek aan incotex, alleen geen muntenzakje in de rechterzak en geen gesplusje en geen bandje op de dinnersplit. Binnenwerk is gemaakt van een wat grovere herringbone stof, ik vind het geweldig. Het is een stuk steviger dan dat dunne katoen en het oogt mooi. wat voor stofd het is weet ik niet, maar het kreukt en wijkt niet bij de knieen itt mijn incotexjes. al met al een prima aankoop voor 24 euro.

Ik heb ook nog een witte bestled die bijna hetzelfde is, maar wat bleek: het is een stof met een hele fijne rib, en dat zie je niet op de foto. een witte ribbroek.....  :(  ik mag hem terugsturen

Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Broeken - Deel III
Reactie #543 Gepost op: 30 september 2005 - 19:40:33
Staat die broek nu nog op yoox of is hij uitverkocht?
Wat voor een maat heb je genomen?

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Broeken - Deel III
Reactie #544 Gepost op: 01 oktober 2005 - 23:22:21
Ik heb een leuk Borrelli broekje gezien op clotheshorse, en nu vraag ik me even af welke europese maat US 35 is. En ik dacht dat iemand van SF dat vast wel weet, dus bij deze een verzoekje  :D
This, madame, is Versailles.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Broeken - Deel III
Reactie #545 Gepost op: 01 oktober 2005 - 23:54:20
Citaat van: "Rogier"
Ik heb een leuk Borrelli broekje gezien op clotheshorse, en nu vraag ik me even af welke europese maat US 35 is. En ik dacht dat iemand van SF dat vast wel weet, dus bij deze een verzoekje  :D
Voor zover mijn kennis reikt moet je er 10 bijtellen dus is dat 45.Ikzelf draag maat 38 wat 48 europees is.

Alboreto

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Broeken - Deel III
Reactie #546 Gepost op: 02 oktober 2005 - 00:19:04
Bij broeken tel je er 16 bij op om aan de Europese maat te komen. 10, waar Gusto het over heeft, is bij jasjes. Zo is 32 US maat 48 EU, en 38 US is 54 EU. 35 is dus 51 EU.
esus saves, George Nelson withdraws!

FFW

• Gast
Broeken - Deel III
Reactie #547 Gepost op: 02 oktober 2005 - 13:04:09
en wat is maat 51? lengtemaat 50

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Broeken - Deel III
Reactie #548 Gepost op: 02 oktober 2005 - 13:49:14

Welke broek heb je gezien? Heb er zelf ook een prachtige Borrelli (rib) broek gekocht voor weinig geld! Volgens mij heeft Clotheshorse nu ook een extra aanbieding dus vraag daar naar :)

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Broeken - Deel III
Reactie #549 Gepost op: 13 oktober 2005 - 17:34:04
mijn YSL pantalon die ik er al een half jaar op zou zetten..Maar beter laat dan nooit:

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Broeken - Deel III
Reactie #550 Gepost op: 13 oktober 2005 - 17:55:45
Mooi die stand van de zakken.

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Broeken - Deel III
Reactie #551 Gepost op: 13 oktober 2005 - 18:07:17
enige nadeel van de broek is de iets uitlopende broekspijp..maar jah..

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Broeken - Deel III
Reactie #552 Gepost op: 13 oktober 2005 - 21:01:40
Hey Jason, broek van Mabitex al binnen? Ben wel benieuwd..!
Fashion can be bought. Style one must possess.

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Broeken - Deel III
Reactie #553 Gepost op: 13 oktober 2005 - 22:12:22
Citaat van: "Vortex"

Welke broek heb je gezien? Heb er zelf ook een prachtige Borrelli (rib) broek gekocht voor weinig geld! Volgens mij heeft Clotheshorse nu ook een extra aanbieding dus vraag daar naar :)

Ik zou het niet meer weten. Hij was te groot dus het feest ging niet door, daardoor ben ik hem meteen weer vergeten denk ik.
This, madame, is Versailles.

Jason

• Gast
Broeken - Deel III
Reactie #554 Gepost op: 14 oktober 2005 - 16:01:56
Citaat van: "Nexus"
Hey Jason, broek van Mabitex al binnen? Ben wel benieuwd..!

Ja ik heb ze al een tijdje binnen. De ene is wit, en op de site leek het een gladde stof, maar het blijkt een fijne ribstof te zijn. Ik ben er niet helemaal tevreden mee maar misschien vind ik hem volgende zomer toch wel weer mooi.

De ander is perfect. Zandkleurig, van een heel gladde katoen waar geen kreukels in blijven staan, ook niet na een dag zitten. De zakken en het binnenwerk zijn gemaakt van een iets ruwere herringbone stof, wat erg geslaagd is. Het verschil met incotex is dat bij incotex een bandje over de dinnersplit loopt, en dat bij deze broek een metalen haakje zit waar bij incotex een knoop zit. de pijpen zijn uiteraard slank gesneden.