Citaat van: "Nexus"Citaat van: "FokLex"kan een broek van 100% katoen zonder speciale voering gewoon in de was? Er staat namelijk in het labeltje dat dat niet kan, maar is dit ook zo?Volgens mij wel.... :dus hij kan wel in de was?
Citaat van: "FokLex"kan een broek van 100% katoen zonder speciale voering gewoon in de was? Er staat namelijk in het labeltje dat dat niet kan, maar is dit ook zo?Volgens mij wel.... :
kan een broek van 100% katoen zonder speciale voering gewoon in de was? Er staat namelijk in het labeltje dat dat niet kan, maar is dit ook zo?
In de wolwas of een lage temperateur is mijn ervaring.
Citaat van: "gusto napolitano"In de wolwas of een lage temperateur is mijn ervaring.tnx, ik dacht zelf ook aan koude wolwas Ik mocht mijn truien ook nooit wassen volgens de winkel/fabrikant, maar dat gaat prima.....
Enige voordeel van SuitSupply is dat ze tot 20:00 geopend zijn, kan ik er tenminste nog langs doordeweeks. Maar durf er geen broek meer heen te brengen
Of chinese restaurants..
Wij hebben "de gouden naald"
Wij hebben "de gouden naald" Namen zijn bijna net zo origineel als die van shoarmatenten
Citaat van: "Nexus"Of chinese restaurants..kan je dat lezen dan
Nou elke stad heeft wel 'n Chinese Muur volgens mij Of een Peking...
Citaat van: "Vodka"Wij hebben "de gouden naald" Namen zijn bijna net zo origineel als die van shoarmatenten kennen jullie LA LA in amsterdam?