Auteur Topic: Broeken  (493893 keer gelezen)

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Re: Broeken
Reactie #1515 Gepost op: 17 mei 2011 - 14:56:30
Dressed to Kill doet het ook, zelfde merk als Menco voerde.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1516 Gepost op: 17 mei 2011 - 14:58:07
Dressed to Kill doet het ook, zelfde merk als Menco voerde.

Zelfde werknemer ook ;)
Citaat van: Mariano Rubinacci
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake

Dirk

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1517 Gepost op: 05 juli 2011 - 23:24:07
Cordings:

Broek zit behoorlijk hoog, a la Incotex.
Wat betreft afwerking een 'aardige' broek (magere knopen, geen after dinner split, wat losse draadjes) maar verder erg geschikt als casual zomerbroek.

Niet helemaal het seizoen, maar ik kan je de moleskin broeken van Cordings ook zeer aanraden. Uitstekende stof en afwerking. Ik zweer er bij.

Met deze posts in het achterhoofd de winkel in Londen bezocht. Authentieke winkel met 'country' kleding. Drie broeken gekocht, waarvan twee moleskins. Bovengequote posts kan ik bevestigen. Ik ben erg blij met de hogere taille in vergelijking met PT. De broeken zijn tevens iets ruimer, maar nog steeds redelijk slank. Ik zal binnenkort (waarschijnlijk wanneer ze zijn afgewerkt) foto's posten.
You can buy clothes, but you can't buy style

Pico

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1518 Gepost op: 05 juli 2011 - 23:55:37
Dirk, wat is jouw oordeel over de afwerking van de door jou aangeschafte broeken?
Ben benieuwd naar de foto's.

Dirk

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1519 Gepost op: 06 juli 2011 - 00:03:04
Zoals ik al zei, sluit ik me aan bij jouw opmerkingen. Knopen zijn niet bijzonder en tevens is zijn ze niet praktisch geplaatst waardoor het dichtknopen niet gemakkelijk gaat. Naden heb ik nog niet nader bestudeerd. De prijs (85 pond is met de huidige wisselkoers echt een koopje!) hielp wel erg mee om niet te twijfelen :)
You can buy clothes, but you can't buy style

Egon

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1520 Gepost op: 01 november 2011 - 18:08:14
Hoe zijn eigenlijk de broeken van Suit Supply? Iemand ervaring mee?

www.suitsupply.nl/shop/5/Trousers

Ik heb de rode en de off white. Deze bevallen goed. Allebei het zelfde model, wel valt de rode iets nauwer. Daarnaast heeft de ene een rits en de andere knoppen. Binnenwerk vrijwel hetzelfde.

Ook een wollen variant gepast, deze heb ik laten hangen. Ik had het licht grijze model geprobeerd, maar daar zaten donkere naden op. Wat mij te veel afstak qua kleur. Daarnaast vond ik de wol te dun en licht van kwaliteit.

Lucas.schot

• Bekijk profiel
Reactie #1521 Gepost op: 13 november 2011 - 01:59:42
Kennen jullie ook een merk broeken met de pasvorm aan de been a la incotex maar dan wat lager op de heup? Ik ben namelijk vrij kort, en een te hoge broek breekt mn figuur verkeerd op. Heb maat 34-30 zon beetje dus mn benen zijn vrij kort :)

Het liefst goed verkrijgbaar in NL in veel kleuren zodat die zoektocht eindelijk aan zn eind komt! ;)

Mediaman

• Gast
Reactie #1522 Gepost op: 13 november 2011 - 09:21:46
Kennen jullie ook een merk broeken met de pasvorm aan de been a la incotex maar dan wat lager op de heup? Ik ben namelijk vrij kort, en een te hoge broek breekt mn figuur verkeerd op. Heb maat 34-30 zon beetje dus mn benen zijn vrij kort :)

Het liefst goed verkrijgbaar in NL in veel kleuren zodat die zoektocht eindelijk aan zn eind komt! ;)

Welkom, je zou eens naar Jaggy kunnen kijken, vrij breed verkrijgbaar in NL en enkele leden hier zijn er enthousiast over.

Site: http://www.jaggy.it/

Je kunt je evt. voorstellen in het voorstel-topic, hier: http://www.stijlforum.nl/SMF/index.php/topic,14.msg405047.html#new

Vergroot de kans op reacties op je vraag aanzienlijk.  :wink:

HGW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1523 Gepost op: 13 november 2011 - 09:50:04
Vergroot de kans op reacties op je vraag aanzienlijk.  :wink:

Als je dan ook gelijk nog even een foto van je horloge, speakers en bootje plaatst heb je zeker een reactie.  :mrgreen:
if i stop lying i just disappoint you

Lucas.schot

• Bekijk profiel
Reactie #1524 Gepost op: 13 november 2011 - 14:38:36
Thanks! Heb me meteen maar even voorgesteld.. ;)
Had de jaggys gevonden op yoox, maar zijn de pijpen niet wat wijd aan de onderkant?

Mediaman

• Gast
Reactie #1525 Gepost op: 13 november 2011 - 14:49:05
Thanks! Heb me meteen maar even voorgesteld.. ;)
Had de jaggys gevonden op yoox, maar zijn de pijpen niet wat wijd aan de onderkant?

Is afhankelijk vh model, ergens van 18,5 t/m 22 cm dacht ik.

In welke regio woon je?

Lucas.schot

• Bekijk profiel
Reactie #1526 Gepost op: 13 november 2011 - 15:02:32
Ja ik zie op hun eigen site ook al wat strakkere modellen.. Woon in den haag, waar zou ik het best heen kunnen?

Mediaman

• Gast
Reactie #1527 Gepost op: 13 november 2011 - 17:03:25
Ja ik zie op hun eigen site ook al wat strakkere modellen.. Woon in den haag, waar zou ik het best heen kunnen?

Dan heb je genoeg keuze in de buurt; bij Oger zou je kunnen kijken naar Valentini (Incotex-achtig) en PT01 (een persoonlijke favoriet). Via Andres heeft Incotex en bij Suit Supply hebben ze prima broeken voor een nette prijs. En als je niks kan vinden in het rek, kun je een made-to-measure broek naar wens laten maken bij Vanita op de Denneweg.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1528 Gepost op: 13 november 2011 - 17:55:26
Laatst op Scheveningen bij Cipriano (-ni?) een aardige PT05 in de etalage gezien, off-white corduroy met van die zakken op de zijkant!! Media!!!!!!!!!!!!!  :-D :lol:

Zonder gekheid, echt een mooi ding, maar die koekenbakkers hadden nergens prijsjes aan hangen, had geen zin om naar binnen te gaan, maar nu zit dat ding in mijn hoofd. Veel ander mooi spul ook, ga volgende keer wel even serieus kijken.

Mediaman

• Gast
Reactie #1529 Gepost op: 13 november 2011 - 18:59:59
Laatst op Scheveningen bij Cipriano (-ni?) een aardige PT05 in de etalage gezien, off-white corduroy met van die zakken op de zijkant!! Media!!!!!!!!!!!!!  :-D :lol:

Zonder gekheid, echt een mooi ding, maar die koekenbakkers hadden nergens prijsjes aan hangen, had geen zin om naar binnen te gaan, maar nu zit dat ding in mijn hoofd. Veel ander mooi spul ook, ga volgende keer wel even serieus kijken.

Media is the message.  :mrgreen: