Auteur Topic: Merolla & de L'Ero  (14673 keer gelezen)

pemazel

  • Gebruiker
  • Berichten: 80
    • Bekijk profiel
Merolla & de L'Ero / consentino
Reactie #45 Gepost op: 26 september 2006 – 20:29:25
Merolla & de L'Ero is een van de beste hemdenmakers van Napels. Een klein winkeltje met echt heel vriendelijke mensen. Met handen en voeten is daar prima een heel mooi gemaakt en duurzaam hemd te bestellen. En betaalbaar. Vanaf zo'n 90 euro. Helemaal op maat gemaakt. http://www.giranapoli.it/merollaedelero/

Overigens heb ik via internet recent een aantal shirts van dit merk gekocht bij een Duitse winkel.  http://www.consentino-krawatten-hemden.de/

Hele redelijke prijs. En de hemden zitten mij perfect. Kan ik de leden hier aanraden.

Het bestellen ging een beetje omslachtig omdat mijn Duitse vriend nog op een extra bedragje voor de verzekering zat te wachten.


Ik heb daar ook twee hemden besteld waar ik zeer content mee ben en wel voor E 75 per stuk + verzendkosten (2 overhemden en 3 Tino Cosma dassen, verzekerd per expres in totaal E 24). Gebrekkig maar geestig Duits. Betrouwbaar, so far,

Paul

Napoleon

  • Gast
Merolla & de L'Ero
Reactie #46 Gepost op: 26 september 2006 – 22:07:44
hoe is de pasvorm?

pemazel

  • Gebruiker
  • Berichten: 80
    • Bekijk profiel
Merolla & de L'Ero
Reactie #47 Gepost op: 26 oktober 2006 – 21:45:43
Citaat van: "Napoleon"
hoe is de pasvorm?


Mij " op het lijf gesneden", d.w.z. ruim en non 'fitted'.

Is werkelijk in orde.

Paul

roen

  • Gebruiker
  • Berichten: 163
    • Bekijk profiel
Re: Merolla & de L'Ero
Reactie #48 Gepost op: 24 november 2008 – 15:40:41
Tijd om dit topic een schopje te geven: mijn eerste Merolla-shirt is zojuist gearriveerd. De prijs is inmiddels verdubbeld, kan ik alvast melden. Omdat het om een test ging, heb ik gekozen voor een basic blauwe stof. Verder zo op het eerste gezicht een prima hemd, alleen lijkt het aan de onderkant, op konthoogte zal ik maar zeggen, wat aan de wijde kant, maar of dat inderdaad storend is zal wel blijken als ik het draag. Als het allemaal bevalt bestel ik er nog een paar, maar dan (tikje prijziger nog) van die prachtige Riva-stoffen die ze hebben.

pemazel

  • Gebruiker
  • Berichten: 80
    • Bekijk profiel
Re: Merolla & de L'Ero
Reactie #49 Gepost op: 26 november 2008 – 00:00:13
Tijd om dit topic een schopje te geven: mijn eerste Merolla-shirt is zojuist gearriveerd. De prijs is inmiddels verdubbeld, kan ik alvast melden. Omdat het om een test ging, heb ik gekozen voor een basic blauwe stof. Verder zo op het eerste gezicht een prima hemd, alleen lijkt het aan de onderkant, op konthoogte zal ik maar zeggen, wat aan de wijde kant, maar of dat inderdaad storend is zal wel blijken als ik het draag. Als het allemaal bevalt bestel ik er nog een paar, maar dan (tikje prijziger nog) van die prachtige Riva-stoffen die ze hebben.

Iets meer info please: waar heb je besteld en wat? Wat betekent verdubbeld?. Etc.

P.
Laatst bewerkt op: 26 november 2008 – 00:11:43 door Sergio

roen

  • Gebruiker
  • Berichten: 163
    • Bekijk profiel
Re: Merolla & de L'Ero
Reactie #50 Gepost op: 27 november 2008 – 22:37:44
Oh wacht, ik heb slordig gelezen. Met 'verdubbeld' doelde ik op de 75e die jij vermeldde in je post over die Duitse site. Dat slaat nergens op, want dat was rtw neem ik aan. Maar goed, ik heb dus ongeveer het dubbele van 75e betaald. :)

En dat dan in de winkel van Merolla e de L'Ero in Napels. Ik weet niet of hun mtm-hemden ook ergens anders te krijgen zijn.