Auteur Topic: Slippertjes  (5700 keer gelezen)

K-mail

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Slippertjes
Reactie #15 Gepost op: 06 mei 2008 - 20:26:29
Citaat van: "Mr.Barry"
Citaat van: "veloS"
Ugh, hier een slipperhater. Ik vind dat (zo goed als alle) mannen gewoon geen mooie voeten hebben. Mij zul je slippers nooit zien dragen, tenzij ik op het strand ben.

Slippers vind ik ook niets, heb er ook de voeten niet voor  :P
Sowieso zijn slippers alleen toegestaan op het strand mijn inziens.

Helemaal mee eens, of voor bij het zwembad wellicht.

Vind voeten persoonlijk ook het lelijkste lichaamsdeel. Zeker omdat ze zo enorm kunnen verschillen.

Gibson

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Slippertjes
Reactie #16 Gepost op: 06 mei 2008 - 21:05:48
Komt die aversie tegen voeten niet doordat men geen liefde heeft voor de eigen voeten? :)

Ik ben ook fan van slippers met dit weer, vaak Reefies, maar vind ook dat het wel moet passen bij de outfit en de omgeving. Maar goed, toen ik nog regelmatig op de surfplank stond, droeg ik ze vrijwel overal.
Great people talk about ideas. Small people talk about other people

DaanL

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Slippertjes
Reactie #17 Gepost op: 06 mei 2008 - 21:16:42
Ik vind het echt geen gezicht, dat als het warmer is dan 20 graden, iedereen op slippers de colleges binnen wandelt.

Voor het strand of andere vrijetijdsbezigheden, prima.

K-mail

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Slippertjes
Reactie #18 Gepost op: 06 mei 2008 - 22:59:23
Ik heb wel liefde voor mijn eigen voeten, maar omdat ik zo gewend ben aan het uiterlijk van mijn eigen voeten en andermans voeten er nooit en te nimmer er uitzien als mijn voeten, vind ik de voeten van iemand anders er immer vreemd uitzien!

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Slippertjes
Reactie #19 Gepost op: 06 mei 2008 - 23:21:49
Dit is een heel mooi topic aan het worden. Had nooit verwacht dat het onderwerp slippers tot zoveel diepgang zou leiden. Ga zo door!

adelante

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Slippertjes
Reactie #20 Gepost op: 06 mei 2008 - 23:26:45
Ik had al wel een handverzorgingstopic gevonden, maar voetverzorging is blijkbaar met die goede schoenen minder belangrijk :oops:
Lees deze reactie aandachtig, voor je het weet is ie weg.
Distracting older women since 1980

Gibson

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Slippertjes
Reactie #21 Gepost op: 06 mei 2008 - 23:29:10
Citaat van: "adelante"
Ik had al wel een handverzorgingstopic gevonden, maar voetverzorging is blijkbaar met die goede schoenen minder belangrijk :oops:

Inderdaad.  :lol:

Pedicure werd al genoemd, welke SF-er waagt zich hieraan? En dan ook de vraag hoe vaak.
Great people talk about ideas. Small people talk about other people

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Slippertjes
Reactie #22 Gepost op: 06 mei 2008 - 23:32:16
Nichtje heeft haar eigen beautykliniek waar ik regelmatig kom, dus ook pedicure.
Quotidie potest esse ultimo die

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Slippertjes
Reactie #23 Gepost op: 06 mei 2008 - 23:33:28
Citaat van: "DaanL"
Ik vind het echt geen gezicht, dat als het warmer is dan 20 graden, iedereen op slippers de colleges binnen wandelt.

Daar ben ik het zeker mee eens. Op de VU zag ik ook zo'n figuur op flipflops met een zwembroek aan en een overhemd er boven... en dan naar college  [-X
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Slippertjes
Reactie #24 Gepost op: 06 mei 2008 - 23:41:45
Citaat van: "K-mail"
Ik heb wel liefde voor mijn eigen voeten, maar omdat ik zo gewend ben aan het uiterlijk van mijn eigen voeten en andermans voeten er nooit en te nimmer er uitzien als mijn voeten, vind ik de voeten van iemand anders er immer vreemd uitzien!
Haha! Het narcisme-gehalte van de SF-ers wordt weer even op punt gezet  :D .