Auteur Topic: Kiton  (50122 keer gelezen)

giuliano

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.375
    • Bekijk profiel
De typische Kiton snit...
Reactie #45 Gepost op: 14 december 2006 – 17:21:53
En Isaia dan? Vergeten we die maar voor het gemak?
Website ligt plat, maar check eBay eens voor de grap (voor plaatjes) - ziet er super uit!
Life can only be understood backwards, but it must be lived forwards.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
De typische Kiton snit...
Reactie #46 Gepost op: 14 december 2006 – 18:01:44
Wil niet zeggen dat ik een expert ben op pakken gebied.Maar draag al 30 jaar pakken en het is het gevoel wat je bij een pak krijgt.Als ik zo de genoemde merken zie en draag dan komt attolini bij mij niet agresief over.Kiton komt over als degelijk met mooie stoffen en verborgen details.Borrelli komt bij mij als een pak voor de snelle jongen over.Draag zelf veel Borrelli en zoals ik al zei het is een beetje het gevoel.Overigens hebben alle drie zo hun eigen stijl en snit .Het beste is ze gewoon alle drie eens te passen en kijken wat voor een gevoel het pak geeft.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

thunderman

  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
De typische Kiton snit...
Reactie #47 Gepost op: 14 december 2006 – 18:21:34
Citaat
Overigens hebben alle drie zo hun eigen stijl en snit


Bedankt hoor, voor je post, maar uiteraard weet ik dat alledrie deze topmerken (en Isaia natuurlijk ook,  Giuliano!  :wink:) hun eigen stijl en snit hebben, en dat is nu juist de reden waarom ik deze thread ben gestart:

Graag wil ik weten hoe de snit en stijl dan van Kiton is. Om er "gewoon eentje te passen" is voor mij niet zo makkelijk: in Brazilië heeft geen van deze merken een verkooppunt. Zelfs niet in Sao Paulo.

Pas eind Januari ben ik weer in Europa, en heb ik de tijd deze pakken te passen en hun stijl en snit te ontdekken. Omdat ik bij mijn bezoeken aan Nederland en Italië altijd weinig tijd heb, is alle informatie vooraf hartstikke waardevol.

Ik hoor daarom graag de mening van jullie allen over hoe jullie Kiton ervaren. Alvast bedankt!

thunderman

  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
De typische Kiton snit...
Reactie #48 Gepost op: 14 december 2006 – 18:22:56
Citaat
Overigens hebben alle drie zo hun eigen stijl en snit


Bedankt hoor, voor je post, maar uiteraard weet ik dat alledrie deze topmerken (en Isaia natuurlijk ook,  Giuliano!  :wink:) hun eigen stijl en snit hebben, en dat is nu juist de reden waarom ik deze thread ben gestart:

Graag wil ik weten hoe de snit en stijl dan van Kiton is. Om er "gewoon eentje te passen" is voor mij niet zo makkelijk: in Brazilië heeft geen van deze merken een verkooppunt. Zelfs niet in Sao Paulo.

Pas eind Januari ben ik weer in Europa, en heb ik de tijd deze pakken te passen en hun stijl en snit te ontdekken. Omdat ik bij mijn bezoeken aan Nederland en Italië altijd weinig tijd heb, is alle informatie vooraf hartstikke waardevol.

Ik hoor daarom graag de mening van jullie allen over hoe jullie Kiton ervaren. Alvast bedankt!

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
De typische Kiton snit...
Reactie #49 Gepost op: 14 december 2006 – 18:28:46
Qua snit op het lichaam kan ik niets  bijzonders ontdekken tussen de drie merken.Alle drie ziten mooi tegen het lichaam aan zonder extreem cut to the bone te zijn.Maar dit is natuurlijk mijn ervaring wellicht ervaren andere het anders.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Napoleon

  • Gast
De typische Kiton snit...
Reactie #50 Gepost op: 14 december 2006 – 18:33:33
draag je borrelli MTM gusto of gewoon uit het rek?

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
De typische Kiton snit...
Reactie #51 Gepost op: 14 december 2006 – 18:38:44
MTM Napoleon mijn maten zijn bij hun bekend.Koop ook weleens uit het rek als ik wat leuks van Borrelli ziet hangen.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

thunderman

  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
De typische Kiton snit...
Reactie #52 Gepost op: 14 december 2006 – 18:50:14
Super, Gusto!   :D Erg bedankt voor je antwoord! Eigenlijk was dat het belangrijkste dat ik wilde weten: of ook Kiton net als Attolini mooi tegen het lichaam aan zit! Zo niet, dan zou ik Kiton uit mijn speurtocht van volgende maand hebben gelaten. Nogmaals: bedankt!

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
De typische Kiton snit...
Reactie #53 Gepost op: 14 december 2006 – 19:10:08
Ik zou zeker naar Kiton kijken zoals Huey het al zei ze vallen erg mooi.Probleem bij vele is dat als men Kiton zit hangen hemd of pak dat men niets bijzonders ziet.Maar onderhuids als je het goed bekijkt binnenste buiten zoals ik graag doet dan is het wel erg mooi tot in details.Veel succes met de eventuele aanschaf van een Kiton pak.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Bogart

  • Gebruiker
  • Berichten: 21.377
    • Bekijk profiel
De typische Kiton snit...
Reactie #54 Gepost op: 14 december 2006 – 20:32:19
Citaat van: "Napoleon"
ik vind borrelli mooier dan kiton, en attolini mooier dan borrelli

Attolini dus het mooist,
en Kiton tov.Borrelli?

Napoleon

  • Gast
De typische Kiton snit...
Reactie #55 Gepost op: 14 december 2006 – 20:37:22
Citaat van: "Bogart"
Citaat van: "Napoleon"
ik vind borrelli mooier dan kiton, en attolini mooier dan borrelli

Attolini dus het mooist,
en Kiton tov.Borrelli?
ik ben een voorstander van 'snelle' pakken, zal er aan liggen dat ik zelf ook jong ben dus borrelli verkies is boven kiton, meer door karakter dan door pasvorm denk ik etc..

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
De typische Kiton snit...
Reactie #56 Gepost op: 14 december 2006 – 20:40:43
Idd Napoleon Borrelli staat bekend als de snelle pakken om het zo maar uit te drukken.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Bogart

  • Gebruiker
  • Berichten: 21.377
    • Bekijk profiel
De typische Kiton snit...
Reactie #57 Gepost op: 14 december 2006 – 20:59:59
OK,duidelijk.
Zou zelf voor Attolini gaan.
Eerst maar eens gaan sparen. :wink:

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
De typische Kiton snit...
Reactie #58 Gepost op: 14 december 2006 – 21:02:12
Allemaal zijn ze wel even mooi Bogart de een wat meer details dan de ander.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Napoleon

  • Gast
De typische Kiton snit...
Reactie #59 Gepost op: 14 december 2006 – 21:43:38
Citaat van: "Bogart"
OK,duidelijk.
Zou zelf voor Attolini gaan.
Eerst maar eens gaan sparen. :wink:
gaan voor mij ook nog wel wat jaren overheen :)