Auteur Topic: Etro  (16843 keer gelezen)

klav

  • Gebruiker
  • Berichten: 266
    • Bekijk profiel
ETRO en Paul Smith
Reactie #45 Gepost op: 07 augustus 2007 – 08:36:52
klopt ( PS ook trouwens)
No degree of dullness can safeguard a work against the determination of critics to find it fascinating.

Evan_S

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.269
    • Bekijk profiel
ETRO en Paul Smith
Reactie #46 Gepost op: 07 augustus 2007 – 13:19:49
Ik vind dat PS vaak wel wat leuks heeft. De pakken hebben een prima pasvorm, maar zijn helaas te groot voor mij. De maten gaan er pas vanaf 48..

Etro vind ik altijd erg inspirend voor het maken van gewaagdere kledingcombi's. De pasvorm van de pakken en losse jasjes zit mij ook prima. Echter vind ik dit merk te duur voor wat je er voor terug krijgt. Vooral als je ziet dat de jasjes in de sale soms voor slechts 150,- euro aangeboden worden, dan weet je dat er enorme winstmarges op worden gedraaid.

In de categorie Etro en PS, moet je ook eens een kijkje nemen bij de pakken van Hans Ubbink. Deze zitten ιcht CttB. Ze zijn beter te betalen dan PS en Etro en bevatten vaak mooiere details. Z'n collectie varieert nogal per seizoen. Soms excentrieke gebloemde jasjes en de andere keer juist weer erg klassiek of juist beide.

Cornerman

  • Gebruiker
  • Berichten: 698
    • Bekijk profiel
    • http://www.cornerman.net
ETRO en Paul Smith
Reactie #47 Gepost op: 07 augustus 2007 – 13:41:57
In het audi magzine van januari staat een interview met de mensen van Etro. Ik zal eens kijken of ik dat kan inscannen en op het forum kan plaatsen.
Frank Lucas: See, you are what you are in this world. That's either one of two things: Either you're somebody, or you ain't nobody.

Napoleon

  • Gast
ETRO en Paul Smith
Reactie #48 Gepost op: 07 augustus 2007 – 18:08:58
hans ubbink heeft sowieso mooie spul, shirtjes en overhemden etc, beetje PS style

Fashion Victim

  • Gebruiker
  • Berichten: 66
    • Bekijk profiel
Etro
Reactie #49 Gepost op: 11 juni 2008 – 12:23:12
Heren,

Wie heeft ervaring met/ kan me meer vertellen over Etro?

Zit in de klasse van Corneliani en Caruso naar mijn mening, mooi merk ook, maar is een stuk minder over te vinden!

Gaat me vooral om de al dan niet slanke snit van de RTW's (gezien mijn figuur van de gemiddelde marathonloper...) en stoffen en afwerking van MTM's.

Anyone?
ucces is relative - the more succes, the more relatives

Mr.Barry

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.422
    • Bekijk profiel
Laatst bewerkt op: 31 augustus 2008 – 18:03:07 door Sergio

Fashion Victim

  • Gebruiker
  • Berichten: 66
    • Bekijk profiel
Etro
Reactie #51 Gepost op: 11 juni 2008 – 13:43:36
Thanks!

Maar kom de antwoorden op mn vragen nog niet echt tegen...
Begrijp wel dat ze geen MTM doen??
ucces is relative - the more succes, the more relatives

Menno777

  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
Re: ETRO en Paul Smith
Reactie #52 Gepost op: 30 augustus 2008 – 20:41:14
In Utrecht zitten een mooie zaak, Daens. Daar verkopen ze Paul Smith(london line, Ps en Jeans) en Hans Ubbink. De london line zit goed in elkaar, mooie strakke fit, mooie stoffen en niet geplakt. De ps line is meer casual, is op zich ook wel leuk, Hans Ubbink ook wel grappig, goede fit. Maar gebruikt vaak plastic.

jordi

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.889
    • Bekijk profiel
Re: Etro
Reactie #53 Gepost op: 27 december 2011 – 15:04:17
Nog een mooi jasje gezien van Etro helaas niet in L in de sale maar enkel Medium
http://www.herrenausstatter-braun.de/Winter-Sale/Jacke-braun-braun-M.html
Een arm mens past bijna alles, een rijke heeft moeilijke maten