Auteur Topic: Italian Heritage Month at Oger  (2534 keer gelezen)

Migliore

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.373
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Italian Heritage Month at Oger
Gepost op: 21 maart 2005 – 16:20:39
Iemand nog gebruik gemaakt van de service van een van de genodigden bij Oger in de maand Maart in het kader van het Italiaanse maatwerk??


Citaat

Maart 2005: Italian Heritage Month at Oger

De maand maart zal bij Oger Amsterdam in het teken staan van Italië en Italiaans maatwerk. Ieder weekend presenteren wij u onze diversiteit aan collecties en vereren de kleermakers ons met een bezoek. Zij zullen hun kunsten vertonen op het gebied van maatwerk.

19 & 20 maart: Naples Blue Weekend
Uit Napels ontvangen wij de hoofdkleermaker van Luigi Borrelli, deze heren kunnen zowel pakken als shirts op maat maken. Daarnaast verwachten we de haute couture op schoenengebied in de vorm van het gezelschap Berluti. De Italiaanse firma Raffaele Caruso zal op onze Dressed for Success afdeling de maat nemen voor pakken. Het tassenatelier Tramontano zal u verrassen met custom made koffers en tassen met leersoort naar wens en zelfs uw eigen initialen. Paolo Maffeis van het bekende shirt-atelier Emanuele Maffeis uit Bergamo, zal met genoegen zijn voorjaarspalet tonen voor een unieke creatie, gesneden op uw lijf.


Ik ben dus echt benieuwd wie van ons Forum daar iets heeft laten aanmeten !
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca


Pierre Corthay on Blogspot

Solitarias

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.010
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Italian Heritage Month at Oger
Reactie #1 Gepost op: 21 maart 2005 – 17:30:08
Ik niet.....
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias

Huey

  • Gast
Italian Heritage Month at Oger
Reactie #2 Gepost op: 21 maart 2005 – 17:36:23
Ik wil eerst kijken op de Via Barberini :D

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Italian Heritage Month at Oger
Reactie #3 Gepost op: 21 maart 2005 – 18:40:44
Ik ook niet als ik zin heb ga ik gewoon naar italie.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
Italian Heritage Month at Oger
Reactie #4 Gepost op: 21 maart 2005 – 18:57:18
Nope
Sailing, an expensive way to travel for free"

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Italian Heritage Month at Oger
Reactie #5 Gepost op: 21 maart 2005 – 19:27:05
Niet geweest.

Huey

  • Gast
Italian Heritage Month at Oger
Reactie #6 Gepost op: 21 maart 2005 – 19:28:15
Ik was vorige week, of 2 weken terug geweest. Toen Santoni er was. Ik vond het veel te druk en gelijk weer drie van die hijgerige verkopers in m'n nek. Verschrikkelijk vind ik dat.

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Italian Heritage Month at Oger
Reactie #7 Gepost op: 21 maart 2005 – 19:33:20
Citaat van: "Huey"
Ik was vorige week, of 2 weken terug geweest. Toen Santoni er was. Ik vond het veel te druk en gelijk weer drie van die hijgerige verkopers in m'n nek. Verschrikkelijk vind ik dat.

Daar hebben we het al vaak over gehad, maar je hebt helemaal gelijk. Zo vervelend als je niet even rustig en ongestoord ergens naar kunt kijken.

Huey

  • Gast
Italian Heritage Month at Oger
Reactie #8 Gepost op: 21 maart 2005 – 19:33:57
Citaat van: "Bonne"
Citaat van: "Huey"
Ik was vorige week, of 2 weken terug geweest. Toen Santoni er was. Ik vond het veel te druk en gelijk weer drie van die hijgerige verkopers in m'n nek. Verschrikkelijk vind ik dat.

Daar hebben we het al vaak over gehad, maar je hebt helemaal gelijk. Zo vervelend als je niet even rustig en ongestoord ergens naar kunt kijken.


Maar dat houdt me ook echt tegen om naar dit soort dingen te gaan, want op zich was het erg leuk om die vent aan het werk te zien.