Van den Assem en Shoe Club zijn dan ook echt een k.u.t. zaken. Mediavrouw is op zoek naar Santonilaarzen, je vraagt daar (VdA) iemand in een overvolle zaak waar ze staan en ze lopen direct met je mee, poeslief. Goed, even passen niet de gevraagde maat meer, wel een halve maat groter, laatste paar. Ik merk op dat ik ze precies dat halve maatje te groot vind lijken, dat was natuurlijk niet waar. Ik wijs aan waar ik ze vind kreuken, mevrouw de verkoopsterT deed al wat meer pinnig. Mediavrouw kent mijn geirriteerde opgetrokken linkerwenkbrauw en weet genoeg. Ik vraag of ze bijpassende riemen hebben, bestaan wel, hebben ze niet,...linkerwenkbrauw nog iets hoger. Mediavrouw zegt dat ze nog wel even nadenkt over een aankoop van €650+ gek hé? Weg poeslief en de laarzen werden snel uitgetrokken.
Ergo, weet iemand een schoenenzaak met een goede en complete vrouwencollectie van Santoni met bijvoorkeur kundig en hoffelijk personeel?
Zo dat moest er ff uit,....

EDIT: Ff doorzeiken:
Een week of wat geleden loop ik binnen bij Shoe Club om de nieuwe Santoni collectie te bekijken en daar lagen een brochures van Santoni in het schap. Ik vraag beleefd of ik er één mag meenemen,....
'Nee, die krijgt u alleen als u een paar Santoni's koopt.' ](*,) For the record, ik droeg Santoni's en zag er verder netjes uit. Tegen zoveel domheid was ik niet opgewassen en verliet de winkel.
Ik begin op het punt te komen dat ik beide winkels hun omzet niet meer gun. Ik ga het nog een keer proberen bij de winkel in H'berg, verder afgeschreven,...