Auteur Topic: Nep of echt  (20591 keer gelezen)

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Nep of echt
Reactie #45 Gepost op: 13 maart 2005 - 22:16:19
Mij dunkt dat EU overboekingen gratis moeten kunnen met 'n grote bank als de Rabo... weet je zeker dat het klopt wat je zegt?
Fashion can be bought. Style one must possess.

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Nep of echt
Reactie #46 Gepost op: 13 maart 2005 - 22:22:03
heb ooit eens een Stones shirt proberen kopen via E-bay maar dat vond ik veel te omslachtig..

p.s. als iemand ooit eens een shirt met de 'tong' tegen moest komen in maat S hou ik me aanbevolen..liefst zwart..

Steef

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Nep of echt
Reactie #47 Gepost op: 13 maart 2005 - 22:22:48
Oh zeker, aan het einde van een boekjaar worden die kosten vermeld op het afschrift !

Jason

• Gast
Nep of echt
Reactie #48 Gepost op: 13 maart 2005 - 22:22:58
hoe staat het trouwens met dat mooie doktershorloge wat iemand ooit ging kopen

Huey

• Gast
Nep of echt
Reactie #49 Gepost op: 13 maart 2005 - 22:26:28
Citaat van: "ruby tuesday"
heb ooit eens een Stones shirt proberen kopen via E-bay maar dat vond ik veel te omslachtig..

p.s. als iemand ooit eens een shirt met de 'tong' tegen moest komen in maat S hou ik me aanbevolen..liefst zwart..

Ik heb de Rainbow tongue.

Maar kijk hier eens ;)

http://www.rollingstones.com/store/em.php

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Nep of echt
Reactie #50 Gepost op: 13 maart 2005 - 22:30:01
Citaat van: "Jason"
hoe staat het trouwens met dat mooie doktershorloge wat iemand ooit ging kopen
Als je mij bedoel dan heb ik hem nog niet gekocht hij is echter nog steeds te koop.

Jason

• Gast
Nep of echt
Reactie #51 Gepost op: 13 maart 2005 - 22:34:18
ah ok

Steef

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Nep of echt
Reactie #52 Gepost op: 13 maart 2005 - 22:34:58
Welk horloge was dat ??

Vodka

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Nep of echt
Reactie #53 Gepost op: 13 maart 2005 - 22:38:00
Citaat van: "Adsum"
Welk horloge was dat ??

Gallet geloof, érg mooi horloge
Sailing, an expensive way to travel for free"

Vodka

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Nep of echt
Reactie #54 Gepost op: 13 maart 2005 - 22:39:44
Citaat van: "Nexus"
Mij dunkt dat EU overboekingen gratis moeten kunnen met 'n grote bank als de Rabo... weet je zeker dat het klopt wat je zegt?

Binnen de EU mogen banken zelfs niks meer rekenen hiervoor. Dit geld niet bij spoedoverboekingen e.d. maar dat spreekt voor zich.

Bij de optie "wie betaalt?" moet je gedeeld invullen (iets anders kan geloof ik al niet)

Jason

• Gast
Nep of echt
Reactie #55 Gepost op: 13 maart 2005 - 22:50:10
horloge: het heeft wel een plastic afdekplaat (wat normaal glas is) lees ik, is dat geen no-no in de horlogewereld? (gusto ik twijfel niet aan je goede smaak maar toch :wink: )

bikkembergs: in de eerste plaats moet hij toch echt wat kunnen tekenen, want met die voetbalschoenen is hij er niet gekomen denk ik. (theorie: de zaken in het hogere modesegment gaan slecht, hij komt 'net' kijken rijk word je er opeens niet meer van, desillusie, je wil toch veel geld verdienen, wat doe je: zet je naam op kleding en maak het wat goedkoper. ik neem het hem niet kwalijk kan het me wel voorstellen.)

Vodka

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Nep of echt
Reactie #56 Gepost op: 13 maart 2005 - 22:51:58
bikkembergs: in de eerste plaats moet hij toch echt wat kunnen tekenen, want met die voetbalschoenen is hij er niet gekomen denk ik. (theorie: de zaken in het hogere modesegment gaan slecht, hij komt 'net' kijken rijk word je er opeens niet meer van, desillusie, je wil toch veel geld verdienen, wat doe je: zet je naam op kleding en maak het wat goedkoper. ik neem het hem niet kwalijk kan het me wel voorstellen.)

Dat gaat meer op voor traditionele merken. Dit zijn hype merken.

Edit: en dit gaat sowieso niet op voor het hoogste segment :P Daar maakt de prijs juist de aantrekkingskracht ;)

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Nep of echt
Reactie #57 Gepost op: 13 maart 2005 - 22:52:54

hij is er wel gekomen dankzij de voetballer... hij ging de voetballer gebruiken als soort imago..hij was op sterven na dood, zat financieel aan de grond.. hij kon niet concurreren met de andere Antwerpenaren..

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Nep of echt
Reactie #58 Gepost op: 13 maart 2005 - 22:53:33
Jason ik weet niet of we over dezelfde klok hebben als een jaar terug.Degene waar het toen over ging was een vintage dokters klok met glas.

Jason

• Gast
Nep of echt
Reactie #59 Gepost op: 13 maart 2005 - 22:53:59
bikkembergs heeft wel aan de belgische designtop gestaan volgens mij met de vier van antwerpen: ann demeulemeester, dries van noten, dirk bikkembergs en ..........

gusto deze toch: http://www.antiquewatchcouk.com/watchesforsale/galletdoctures3.htm
in de tekst staat 'plastic glass' wat een contradictio in terminis is ( 2 jaar latijn gehad :P )