Volgende maand ga ik met zeer grote waarschijnlijkheid naar S&S terug. Dan ga ik ze nog eens passen en kijken naar de alternaieven in dit segment. Ik zie zoveel schoenen graag maar kan maar één paar kopen dus moet mn keuze goed gebeuren. Aan de ene kant hou ik erg van de gestroomlijnde leest van Corthay maar heb ik ook een zwak voor de wat steviger ogende schoenen van Bettanin & Venturi en de limited edition van Santoni (norvegese) en de Lattanzis (maar die zijn zeker te duur). De keuze Edward Green is opzij geschoven na de dinsdag. Deze vond ik toch wat te oud en te klassiek lijken. Als ik een wat klassiekere schoen wil dan hou ik het bij C&J. Dus mijn keuze is gereduceerd tot drie merken. De Santonis waren ook wel een pak duurder (wel zo een 400 euro meer als Corthay) en twijfel ik toch aan hun kwaliteit (mss ten onrechte). De Bettanins heb ik in de hand gehad en goed bekeken en zien er zeer degelijk en vakkundig gemaakt uit. Ze zijn natuurlijk het uiterste van de Corthays maar vind ze zeker niet mis (niet allemaal overigens ) Corthay vind ik allemaal top dus zoals het er nu voor staat denk ik aan Corthay.