InleidingIn dit topic kun je je inzending plaatsen. Als deze inzending aan de voorwaarden voldoet, zal ik deze onderaan deze post opnemen. Later, wannneer de inschrijfronde afgelopen is (7 augustus 2010) komt er een poll en kunnen we gaan stemmen (van 7 augustus tot 21 augustus 2010).
Spelregels:Je kan ιιn inzending doen per categorie, je kan in iedere categorie meedoen mits de schoen in die categorie hoort. Een inzending bestaat uit maximaal 2 foto's van het paar schoenen (beide maximaal 775x600 pixels), maximaal 200 woorden onderbouwing waarom jouw schoen moet winnen [optioneel], de foto's
moeten nieuw zijn en 'uniek', dus foto's opnieuw posten of van websites en weblogs plukken is verboden. Tevens mag je niet met hetzelfde paar schoenen als een voorgaand jaar aan de strijd deelnemen. Dit met diskwalificatie als straf, jouw inzending doet niet mee in de poll. Klikken mag.
MonkstrapDe inzending die je doet in dit topic moet een monkstrap zijn: een variatie op de derby, alleen zit er een werkende gesp op de schoen in plaats van veters.
InzendingenIn volgorde van posten:

Magnanni 11005 dubbele monkstrap - foto klikbaar voor iets grotere versie (800x600)

Bestetti - Bukle Grigio
Deze John Lobb Vale is voor mij de ultieme monk shoe: single strap, strak en geen hiel naad.

Santoni 7021

Corthay Jouvet
Santoni Milton:

A.k.a mijn Vieux Patta's 

Santoni
Zo, dit zijn mijn Crockett&Jones Monkton.

Ze mogen ook wel weer een keer gepoetst worden zie ik.
Santoni 6371, niet de mooiste maar de enige monkstrap in mijn collectie die nog niet heeft meegedaan...: