Auteur Topic: Los jasje  (696731 keer gelezen)

Exaltation

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje
Reactie #2160 Gepost op: 09 april 2014 - 20:39:30
Eigenlijk gewoon die Jort halen. Meest inzetbare items mogen stuk meer kosten. Ik denk dat ik 'm deze week nog ga ophalen.

Bill Splates

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje
Reactie #2161 Gepost op: 09 april 2014 - 20:54:40
Zucht, wol/kasjmier blend staat duidelijk in de omschrijving. Hoe kom je erbij dat het op katoen lijkt?!

jordan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje
Reactie #2162 Gepost op: 09 april 2014 - 21:09:49
Zucht, wol/kasjmier blend staat duidelijk in de omschrijving. Hoe kom je erbij dat het op katoen lijkt?!

Right ik zie het maar verkleuringen etc niet echt mijn ding. Maar toch bedankt voor je moeite deze te posten in dit topic als bijdrage. Het model is leuk! Oger besteld dat spul vast ook ergens in het buitenland voor 50% minder. En voor 550,- heb je munro mtm ongevoerd. 

Djer81

• Bekijk profiel
Los jasje
Reactie #2163 Gepost op: 09 april 2014 - 22:07:54
ik ben nieuw op het forum. Wel al een tijdje de berichten gevolgd. Toevallig paar weken geleden een maatpak besteld bij The TailorMates. Is een nieuwe winkel op de Zuidas in Amsterdam, volgens mij zitten ze er net een maand ofzo. Iemand hier al geweest? Ik werk daar om de hoek en ze hadden mooie openingsaanbieding. Volgens mij kan je daar ook alleen los jasje bestellen. Beginnen op 250 ofzo, maar ik zou morgen eens kunnen checken wat een wol120 daar kost. laat maar weten of iemand dat wil weten, dan loop ik even binnen.

TBD

• Moderator
  • Gebruiker
  • Eén miljoen zevenhonderdduizend en nogwat
    • Bekijk profiel
Los jasje
Reactie #2164 Gepost op: 09 april 2014 - 22:09:05
Zeker weten geen aandelen, Djer?

Djer81

• Bekijk profiel
Los jasje
Reactie #2165 Gepost op: 09 april 2014 - 22:10:28
100% zeker geen aandelen..

jordan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje
Reactie #2166 Gepost op: 10 april 2014 - 18:18:45
ik ben nieuw op het forum. Wel al een tijdje de berichten gevolgd. Toevallig paar weken geleden een maatpak besteld bij The TailorMates. Is een nieuwe winkel op de Zuidas in Amsterdam, volgens mij zitten ze er net een maand ofzo. Iemand hier al geweest? Ik werk daar om de hoek en ze hadden mooie openingsaanbieding. Volgens mij kan je daar ook alleen los jasje bestellen. Beginnen op 250 ofzo, maar ik zou morgen eens kunnen checken wat een wol120 daar kost. laat maar weten of iemand dat wil weten, dan loop ik even binnen.

Pasvorm, webshop, wol120?
Te ver voor mij om binnen te wandelen wellicht voor anderen wel interessant.

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje
Reactie #2167 Gepost op: 10 april 2014 - 18:32:10
Zeg dan niets.

jordan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje
Reactie #2168 Gepost op: 11 april 2014 - 08:30:42

Bij de BK nu een jasje katoen ongevoerd van TH, wellicht leuk maar dan heb ik toch nog liever die Havana van SuSu ;p
http://www.debijenkorf.nl/tommy-hilfiger-tailored-donkerblauwe-piquet-clark-blazer-4302070000
Wat vinden we daarvan?

Iemand nog tips voor goede herenzaken met online shop, beetje alsin oger maar wat goedkoper? ( dus 300/400) prijsklasse SuSu.
Er zijn blijkbaar nog meer leden op zoek naar een goed navy ongevoerd jasje.

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje
Reactie #2169 Gepost op: 11 april 2014 - 08:57:56
Lees nou gewoon eerst eens een beetje rond hier. Net zoals 'al die andere leden' die op zoek zijn naar een fokking navy-blauw jasje. Lees over stoffen, over maakwijzen, over details en stel dan de vraag of we het een mooi vinden wat je hebt verzonnen. Of zoiets. Dit soort vragen zijn irritant.

NielsK

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje
Reactie #2170 Gepost op: 11 april 2014 - 08:59:35
Lees nou gewoon eerst eens een beetje rond hier. Net zoals 'al die andere leden' die op zoek zijn naar een fokking navy-blauw jasje. Lees over stoffen, over maakwijzen, over details en stel dan de vraag of we het een mooi vinden wat je hebt verzonnen. Of zoiets. Dit soort vragen zijn irritant.
+1... En als je klaar bent weet je meteen dat niemand hier enthousiast wordt van een te kort Hilfiger jasje met ielige revers en klepzakken

Pico

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje
Reactie #2171 Gepost op: 11 april 2014 - 09:35:10
Jordan, je hebt het duidelijk niet begrepen. Ga jezelf eerst eens inlezen.

jordan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje
Reactie #2172 Gepost op: 11 april 2014 - 23:25:47
EDIT:
Vorige content uit deze post vervangen met een ik hoop positieve bijdrage die hieronder volgt:

Kwam via http://thenordicfit.com op l.b.m 1911 uit. Precies wat ik zocht als 'vervanging' voor een SuSu Havana.
http://www.yoox.com/us/men/shoponline?d=9566&dept=men&gender=U&season=E&suggestion=true#/d=9566&dept=men&gender=U&page=1&size=5&season=X
Is dus zeker de moeite waard in die prijsklasse hoewel ik lees dat Borelli beter afgewerkt is leuke prijs / verhouding.  Alleen weer niet in maat 50 gaat tot maximaal 48 op Yoox.com en verder online bijna nergens(?) anders te bestellen. je wordt er gek van.
Inspiratie: http://ootdmagazine.com/l-b-m-1911-springsummer-2014-mens-lookbook/
Laatst bewerkt op: 12 april 2014 - 02:03:32 door jordan

Beginneling83

• Gebruiker
  • Forum Rollade
    • Bekijk profiel
Los jasje
Reactie #2173 Gepost op: 11 april 2014 - 23:42:46
mi weet je niet wat je wil gezien de links die je post van objecten die je wellicht wil kopen. Een navy blazer is echt geen rocket science. Geloof nog steeds dat je goede bedoelingen hebt maar je werkt vooral irritatie op bij veel leden...
Life is not always a matter of holding good cards, but sometimes, playing a poor hand well.

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje
Reactie #2174 Gepost op: 12 april 2014 - 10:22:53
Nordic Fit is een prima site, Jordan, die moet je zeker in de gaten houden. Goede tips voor bang for buck. Voor de zoektocht naar verkoopadressen hebben we het topic 'Waar koop ik dit? Waar vind ik dat?' (o.i.d.) Vragen naar de goedkoopste weg valt nooit in goede aarde, niet dat je dat doet maar just so you know.