Heb je mijn vragen/opmerkingen wel gelezen, Jordan?
Hoi Sergio je gaf aan dat ze het bij Gieves & Hawks wel kunnen maken en je vroeg naar mijn budget.
Denk budget max keer 800 euro daar kom je er niet mee bij de door jouw genoemde kleermaker.
Wat ik voor ogen heb is te casual voor dit topic daarom heb ik ook geen foto's en dergelijk meer gepost in dit topic om
voorgaande situaties te voorkomen. Ik zie dat Gieves & Hawks ook een military afdeling hebben.
Het is tricky wil je zo'n jasje casual houden wil je enkel bepaalde "militaire" elementen en zeker niet teveel.
En zeker geen standaard RAF of Army suit. De eerste afbeelding op het blog die ik poste blend alle elementen zo in dat het uniek en prima casual te dragen is. Wil niet meer afgebrand worden omdat ik hier dit soort dingen post. Als er een beter topic is om dit soort zaken te bespreken hou ik me aanbevolen anders ben ik bang dat ik me er zelf mee moet redden.
Ontopic heb ik het SuitSupply Havana jasje gepast en gekocht, een echte aanrader.
Leuk model zit goed en kleed mooi af ook al oogt ie casual door de stof.
Hij is lekker luchtig ook de binnenkant is keurig met mooie voering in ruit patroon.
Ook goed stevig afgewerkt aan de onder randen ( omgestikt ) zodat de stof mooi in model blijft.
Mooie gladde stof al met al een aanrader als Casual zomerjasje