Je hebt er alleen net niets aan imo.
Citaat van: "Merlino"Je hebt er alleen net niets aan imo.Hoezo? Al je pasjes kunnen er in, en je papiergeld ook. Kleingeld heb ik toch nooit veel bij me.
Citaat van: "Rogier"Citaat van: "Merlino"Je hebt er alleen net niets aan imo.Hoezo? Al je pasjes kunnen er in, en je papiergeld ook. Kleingeld heb ik toch nooit veel bij me.een creditcard en wat papiertjes kunnen toch ook wel los in je zak?
Kent iemand toevallig nog een leuk winkeltje in Maastricht waar ze mooie portemonee's verkopen? De mijne is namelijk vandaag (met laptop) gejat uit m'n wagen
Citaat van: "Vortex"Kent iemand toevallig nog een leuk winkeltje in Maastricht waar ze mooie portemonee's verkopen? De mijne is namelijk vandaag (met laptop) gejat uit m'n wagen links van de pinky's, midden in het centrum. Verkopen ze ook mooie pennen en leren tassen. Ik heb daar mijn C&B gekocht, echt topwinkel!
En weet iemand mischien adresjes in Utrecht voor portemonnees? Ik ben inderdaad zoekende
Citaat van: "Rogier"En weet iemand mischien adresjes in Utrecht voor portemonnees? Ik ben inderdaad zoekende leerwinkel op de lijnmarkt verkoopt the bridge, partridge en nog wat merken....