Ik trekt mij daar niet zoveel van aan. Sterker nog, bij mij wekt het kooplust op en ik denkt dat ik wel in de doelgroep van Saddleback valt, dus het doel van de website is bereikt.
Ik ben van mening dat je verder moet kijken dan een mooie website, zeker bij dit soort dingen. Honderden euro's voor een tas is een hoop, daar kun je er ook een van laten maken bij een leer atelier in Nederland geheel naar eigen specificaties. Ik krijg een beetje het "whiskey gevoel" - een drankje dat volgens mij grotendeels om de marketing draait. (Of zoals de oude Malboro reclames)
Ik hoop dat het aan alle verwachtingen kan voldoen, het concept vind ik ook erg cool - maar té Amerikaans voor mij.

Maar als jij de doelgroep bent die zo'n tas gewoon op Amazon koopt, dan kom je ook nooit op die website terecht 
Opzich, maar google op "good quality bag" en zij staan bovenaan - betekent kort door de bocht dat ze een goede webdesigner hebben die een hele hoop google search parameters heeft toegevoegd. (hoort volgens mij eigenlijk niet.. gebeurt natuurlijk overal!) Efin, raar dat hij zijn tassen niet in échte winkels wil verkopen maar wel via Amazon, is all I'm saying.