Auteur Topic: [Webstore] Threedifferent.com  (20860 keer gelezen)

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Webstore] Threedifferent.com
Reactie #60 Gepost op: 30 juli 2010 - 10:43:55
Gelukkig voor jullie. ;)

Mediaman

• Gast
Reactie #61 Gepost op: 04 augustus 2010 - 18:53:20
Zojuist een Boglioli broek en jasje besteld, we gaan het zien.

Broek - 60% katoen/ 40% linnen
(Plaatje)

Jasje blauw - 95% wol/ 5% nylon
(Plaatje)

Overigens ook een goede selectie Incotex op de site.

Net alles binnen gehad, de broek is perfect. Het jas is echter zo te zien geen wol maar katoen, het label zegt 95% CO/ 5% PA,....het doet jersey-achtig aan, moet ik eens over nadenken.  :-k

EDIT: Een zoekopdracht op het modelnummer leert mij dat het idd katoen is.
Laatst bewerkt op: 04 augustus 2010 - 19:48:51 door Mediaman

Mediaman

• Gast
Reactie #62 Gepost op: 05 augustus 2010 - 20:27:09
Het jasje gaat terug en wordt omgeruild voor twee katoenen Boglioli broeken, een bruine en een blauwe. Indien ze goed zijn heb ik voorlopig genoeg katoenen broeken.

Een nette snelle reactie gehad van ene Luca met daarin verontschuldigingen voor de foute vermelding op de site. Tot nu toe een goede webshop.

Update: Weer snel een mailtje gehad van Luca, hij houdt de gewenste broeken apart tot het jasje terug is en doet ze dan op de post.

Tot nu toe behalve een verkeerde productomschrijving, een goede ervaring met deze webshop.
Laatst bewerkt op: 06 augustus 2010 - 18:52:11 door Mediaman

Mediaman

• Gast
Reactie #63 Gepost op: 10 september 2010 - 21:47:27
Het jasje gaat terug en wordt omgeruild voor twee katoenen Boglioli broeken, een bruine en een blauwe. Indien ze goed zijn heb ik voorlopig genoeg katoenen broeken.

Een nette snelle reactie gehad van ene Luca met daarin verontschuldigingen voor de foute vermelding op de site. Tot nu toe een goede webshop.

Update: Weer snel een mailtje gehad van Luca, hij houdt de gewenste broeken apart tot het jasje terug is en doet ze dan op de post.

Tot nu toe behalve een verkeerde productomschrijving, een goede ervaring met deze webshop.

Op dit moment wacht ik nog op de twee broeken en krijg geen reactie op mails,...wel ontvang ik email nieuwsbrieven.  :roll: :-k

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #64 Gepost op: 10 september 2010 - 22:01:26
Op dit moment wacht ik nog op de twee broeken en krijg geen reactie op mails,...wel ontvang ik email nieuwsbrieven.  :roll: :-k
Wel fijn dat je hun nieuwbrieven wel krijgt
Be yourself no matter what they say

Mitchell

• Gebruiker
  • 100% Cashmere
    • Bekijk profiel
Reactie #65 Gepost op: 10 september 2010 - 22:02:18
Slechte zaak dat ze niet reageren op je mails. Valt me tegen. Hopelijk wordt het toch nog snel afgehandeld en krijg jij je broeken snel thuis, MM.

Mediaman

• Gast
Reactie #66 Gepost op: 10 september 2010 - 22:59:37
Wel fijn dat je hun nieuwbrieven wel krijgt

Ja, ben echt genegen om meer te kopen.  :mrgreen:

Arend

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #67 Gepost op: 14 september 2010 - 23:44:00
Ik heb net wat bij deze site gekocht, van mijn paypal rekening is geld afgeschreven, maar op de site van threedifferent.com kreeg ik dit bericht:

PAYPAL PAYMENT

Payment was not successful!

Op de site van paypal staat ook gewoon dat het bedrag van de rekening is afgeschreven. Ik heb wel een ordernummer van threedifferent, maar verder was customer information, total, etc. allemaal niet ingevuld. Toen ik bij threedifferent inlogde staat er ook niks bij de "orders list".

Ik begrijp er niks van. Wat is er gebeurd? En als de bestelling niet over is gekomen, maar het geld wel is afgeschreven, wáár is het geld dan gebleven?  :shock:

Mitchell

• Gebruiker
  • 100% Cashmere
    • Bekijk profiel
Reactie #68 Gepost op: 14 september 2010 - 23:45:17
Ik zou zeggen, mail ze even? Zij zullen je ongetwijfeld verder kunnen helpen. Wij niet.

Arend

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #69 Gepost op: 14 september 2010 - 23:47:07
Ik zou zeggen, mail ze even? Zij zullen je ongetwijfeld verder kunnen helpen. Wij niet.
Begrijp ik. Maar wellicht dat iemand anders ook zoiets met deze site heeft ervaren.

Mediaman

• Gast
Reactie #70 Gepost op: 15 september 2010 - 07:10:40
Begrijp ik. Maar wellicht dat iemand anders ook zoiets met deze site heeft ervaren.

Dat niet, maar op het moment zijn ze niet heel snel met reageren op mails. Succes.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #71 Gepost op: 15 september 2010 - 07:57:08
en terugbetalen...

Mediaman

• Gast
Reactie #72 Gepost op: 15 september 2010 - 09:49:46
Dan is het daar een typisch italiaans zooitje en moeten we afwachten, de eerste ervaring was goed, nu wordt het minder. Ik hoop dat ik de broeken krijg, ik zal er niet zo snel meer iets bestellen denk ik, te rommelig.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #73 Gepost op: 15 september 2010 - 09:50:17
Idem.

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #74 Gepost op: 15 september 2010 - 10:00:24
Oh. Wisten jullie niet dat dit een dochteronderneming van Nieuwenhuis en Van Nimwegen was?

Edit: sorry. TE flauw...