Auteur Topic: Maatschoenen  (23143 keer gelezen)

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Maatschoenen
Reactie #45 Gepost op: 16 augustus 2011 - 15:27:41
Zeker weten :) Hoe was die trunkshow van AS eigenlijk verlopen Sergio? Naar tevredenheid? Had wel een mooi filmpje gezien iig.

Ik vond het in ieder geval erg mooi allemaal, maar het bedrijf loopt niet lekker. Ik heb zo'n 8 maanden geleden een paar schoenen besteld en ik heb ze nog niet ontvangen. Ik heb ook meer dan een jaar geleden schoenspanners op leest besteld, maar ook die heb ik nog niet ontvangen. Als je mailt of belt dan krijg je excuus met de vermelding dat het er allemaal aan komt. Het doet een beetje Menco-achtig aan, want je krijgt vervolgens niets. Als ik dan moet lezen dat het bedrijf nagenoeg failliet is gegaan, dan weet ik wel beter dan er tijd en moeite in steken. Ik kies wel voor een ander merk.

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #46 Gepost op: 16 augustus 2011 - 15:31:37
Magnennie ;-)

Op blote voeten is ook altijd nog een optie.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #47 Gepost op: 16 augustus 2011 - 15:32:51
Ik vond het in ieder geval erg mooi allemaal, maar het bedrijf loopt niet lekker. Ik heb zo'n 8 maanden geleden een paar schoenen besteld en ik heb ze nog niet ontvangen. Ik heb ook meer dan een jaar geleden schoenspanners op leest besteld, maar ook die heb ik nog niet ontvangen. Als je mailt of belt dan krijg je excuus met de vermelding dat het er allemaal aan komt. Het doet een beetje Menco-achtig aan, want je krijgt vervolgens niets. Als ik dan moet lezen dat het bedrijf nagenoeg failliet is gegaan, dan weet ik wel beter dan er tijd en moeite in steken. Ik kies wel voor een ander merk.

Ik heb hier eigenlijk niets aan toe te voegen.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors