Auteur Topic: Ik wil een maatpak voor 500 euro  (27413 keer gelezen)

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Ik wil een maatpak voor 500 euro
Reactie #45 Gepost op: 06 februari 2005 – 20:33:56
Nee maar je snapt m'n punt. Heeft weinig zin om pakken met hanepootsteken en geplooide schouderinzetten te gaan kopen als je dat soort dingetjes niet weet te waarderen.
Fashion can be bought. Style one must possess.

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
Ik wil een maatpak voor 500 euro
Reactie #46 Gepost op: 06 februari 2005 – 20:34:48
Citaat van: "Nexus"
Nee maar je snapt m'n punt. Heeft weinig zin om pakken met hanepootsteken en geplooide schouderinzetten te gaan kopen als je dat soort dingetjes niet weet te waarderen.


Wat een snobistisch gelul weer van je Nexus
Sailing, an expensive way to travel for free"

FFW

  • Gast
Ik wil een maatpak voor 500 euro
Reactie #47 Gepost op: 06 februari 2005 – 21:09:28
"Ma.Co" sorrie, kan dat even zonder afkorting?

Huey

  • Gast
Ik wil een maatpak voor 500 euro
Reactie #48 Gepost op: 06 februari 2005 – 21:10:09
Citaat van: "FFW"
"Ma.Co" sorrie, kan dat even zonder afkorting?

Zo heet dat bedrijf nu eenmaal.

Het eigen merk is Caruso.

Jacob

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.233
    • Bekijk profiel
Ik wil een maatpak voor 500 euro
Reactie #49 Gepost op: 06 februari 2005 – 22:38:18
Citaat van: "gusto napolitano"
En suitsupply is niet ver van jou vandaan Jacob.


Dat is sowieso een goed punt.......

guest45

  • Gast
Ik wil een maatpak voor 500 euro
Reactie #50 Gepost op: 06 februari 2005 – 22:40:27
nee....geen goed punt...sorry niet mee eens...
de reis hoef je maar 1 keer te maken en het pak moet je nog wel een paar jaar mee doen (hoop ik voor je)....kun je beter wat uurtjes meer reizen op zoek naar een goed pak dan een pak bij SuSu kopen "omdat het dichtbij is"

Ik zeg niet dat je geen SuSu pak moet kopen, zijn goede pakken voor dat geld, maar je moet niet de kortere reistijd voor aanschaf als argument nemen...

Jacob

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.233
    • Bekijk profiel
Ik wil een maatpak voor 500 euro
Reactie #51 Gepost op: 06 februari 2005 – 22:40:57
Citaat van: "Nexus"
Jacob, met alle respect, maar volgens mij heb je nog totaal geen idee wat je wil en wat er te krijgen is. En wat de verschillen zijn tussen bijv. geplakt en gestikte binnenvoering. Etc. etc.

Misschien een goed idee om eerst eens in alle rust wat topics over dit onderwerp door te lezen (zijn er zat!). Dan weet je ongeveer wat er voor je budget te krijgen is en weet je straks iig zeker dat je iets koopt wat je zal bevallen.

We kunnen wel wat dingen roepen die wij zelf mooi vinden, maar jij moet er straks gelukkig mee worden. Dit soort fijnproeverij doe je immers voor jezelf.


Nexus, als eerste bedankt voor je respect. Ik draag tot nu toe alleen maar confectiepakken van mindere merken en surf ook al stiekem een maandje of 2 mee met jullie (en nu ook een beetje mijn :)) forum.

Ik wil graag een pak laten maken met wat mooiere details zoals fijnere stiksels en stof, werkende knoopsgaten en anders gekleurde binnenvoering. Ook ben ik erg gecharmeerd van de 'rollende revers'. Wat betreft hanepootsteek-knopen ben ik idd nog een leek. Maar dat ga ik nu dus even uitzoeken :)

Thanks for your concern. Ik ga gewoon deze week even langs de SuSu en eens vragen en kijken.

Je moet ergens beginnen.....

Jacob

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.233
    • Bekijk profiel
Ik wil een maatpak voor 500 euro
Reactie #52 Gepost op: 06 februari 2005 – 22:41:58
Citaat van: "Chris"
nee....geen goed punt...sorry niet mee eens...
de reis hoef je maar 1 keer te maken en het pak moet je nog wel een paar jaar mee doen (hoop ik voor je)....kun je beter wat uurtjes meer reizen op zoek naar een goed pak dan een pak bij SuSu kopen "omdat het dichtbij is"

Ik zeg niet dat je geen SuSu pak moet kopen, zijn goede pakken voor dat geld, maar je moet niet de kortere reistijd voor aanschaf als argument nemen...


Doe ik ook niet, trust me.

Als het SuSu pak (en de verkopers, heb ik eerdere slechte ervaringen mee) me bevalt koop ik het. Anders ga ik ergens anders heen.

Huey

  • Gast
Ik wil een maatpak voor 500 euro
Reactie #53 Gepost op: 06 februari 2005 – 22:45:41
Als je voor 500 euro een maatpak wilt: SuitSupply.

Andere maatpakaanbieders hebben dan geplakte pakken.

Anders zou ik op zoek gaan naar een ongeplakt pak in de uitverkoop ofzo.

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Ik wil een maatpak voor 500 euro
Reactie #54 Gepost op: 06 februari 2005 – 22:47:23
Citaat van: "Jacob"
Citaat van: "Nexus"
Jacob, met alle respect, maar volgens mij heb je nog totaal geen idee wat je wil en wat er te krijgen is. En wat de verschillen zijn tussen bijv. geplakt en gestikte binnenvoering. Etc. etc.

Misschien een goed idee om eerst eens in alle rust wat topics over dit onderwerp door te lezen (zijn er zat!). Dan weet je ongeveer wat er voor je budget te krijgen is en weet je straks iig zeker dat je iets koopt wat je zal bevallen.

We kunnen wel wat dingen roepen die wij zelf mooi vinden, maar jij moet er straks gelukkig mee worden. Dit soort fijnproeverij doe je immers voor jezelf.


Nexus, als eerste bedankt voor je respect. Ik draag tot nu toe alleen maar confectiepakken van mindere merken en surf ook al stiekem een maandje of 2 mee met jullie (en nu ook een beetje mijn :)) forum.

Ik wil graag een pak laten maken met wat mooiere details zoals fijnere stiksels en stof, werkende knoopsgaten en anders gekleurde binnenvoering. Ook ben ik erg gecharmeerd van de 'rollende revers'. Wat betreft hanepootsteek-knopen ben ik idd nog een leek. Maar dat ga ik nu dus even uitzoeken :)

Thanks for your concern. Ik ga gewoon deze week even langs de SuSu en eens vragen en kijken.

Je moet ergens beginnen.....

Ha Jacob, denk dat mijn eerste indruk van je niet klopte als ik dit zo lees. Zo te zien heb je jezelf al goed ingelezen, mijn excuses :).

Bij een hanepootsteek 'staan' de knopen een paar cm van de stof. In plaats van dat ze direct op de stof zijn genaaid (zie machinale confectieshirts) of lelijk hangen te bungelen.
Fashion can be bought. Style one must possess.

Jacob

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.233
    • Bekijk profiel
Ik wil een maatpak voor 500 euro
Reactie #55 Gepost op: 06 februari 2005 – 23:05:41
Citaat van: "Nexus"
Citaat van: "Jacob"
Citaat van: "Nexus"
Jacob, met alle respect, maar volgens mij heb je nog totaal geen idee wat je wil en wat er te krijgen is. En wat de verschillen zijn tussen bijv. geplakt en gestikte binnenvoering. Etc. etc.

Misschien een goed idee om eerst eens in alle rust wat topics over dit onderwerp door te lezen (zijn er zat!). Dan weet je ongeveer wat er voor je budget te krijgen is en weet je straks iig zeker dat je iets koopt wat je zal bevallen.

We kunnen wel wat dingen roepen die wij zelf mooi vinden, maar jij moet er straks gelukkig mee worden. Dit soort fijnproeverij doe je immers voor jezelf.


Nexus, als eerste bedankt voor je respect. Ik draag tot nu toe alleen maar confectiepakken van mindere merken en surf ook al stiekem een maandje of 2 mee met jullie (en nu ook een beetje mijn :)) forum.

Ik wil graag een pak laten maken met wat mooiere details zoals fijnere stiksels en stof, werkende knoopsgaten en anders gekleurde binnenvoering. Ook ben ik erg gecharmeerd van de 'rollende revers'. Wat betreft hanepootsteek-knopen ben ik idd nog een leek. Maar dat ga ik nu dus even uitzoeken :)

Thanks for your concern. Ik ga gewoon deze week even langs de SuSu en eens vragen en kijken.

Je moet ergens beginnen.....

Ha Jacob, denk dat mijn eerste indruk van je niet klopte als ik dit zo lees. Zo te zien heb je jezelf al goed ingelezen, mijn excuses :).

Bij een hanepootsteek 'staan' de knopen een paar cm van de stof. In plaats van dat ze direct op de stof zijn genaaid (zie machinale confectieshirts) of lelijk hangen te bungelen.


Excuses aanvaard :)

Ze draaien zeker stukje draad zodat de knoop een stuk uitsteekt? Dat is idd wel mooier... Moet ik ook maar hebben...  :oops:

Is het voor mij ook nog een optie om een ander pak te kopen en te laten vermaken? Bv een Oger DFS? Ik ben zelf best wel confectiemaatgeschapen (mooi woord)

Huey

  • Gast
Ik wil een maatpak voor 500 euro
Reactie #56 Gepost op: 06 februari 2005 – 23:07:40
Ja hoor, laten vermaken is een prima optie. Oger DFS is wel gedeeltelijk geplakt. Maar zijn op zich nette pakken.

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Ik wil een maatpak voor 500 euro
Reactie #57 Gepost op: 06 februari 2005 – 23:08:46
Jacob bekijk ook eens de handmade collectie (die je dan evt laat vermaken) van Kool te Rotterdam. Schijnen zéér mooie pakken te zijn voor het geld (va 400E dacht ik). Kan gusto wat meer over vertellen denk ik.
Fashion can be bought. Style one must possess.

Jacob

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.233
    • Bekijk profiel
Ik wil een maatpak voor 500 euro
Reactie #58 Gepost op: 06 februari 2005 – 23:10:31
Citaat van: "Nexus"
Nee maar je snapt m'n punt. Heeft weinig zin om pakken met hanepootsteken en geplooide schouderinzetten te gaan kopen als je dat soort dingetjes niet weet te waarderen.


What's that?

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Ik wil een maatpak voor 500 euro
Reactie #59 Gepost op: 06 februari 2005 – 23:21:12
Citaat van: "Huey"
Als je voor 500 euro een maatpak wilt: SuitSupply.

Andere maatpakaanbieders hebben dan geplakte pakken.

Anders zou ik op zoek gaan naar een ongeplakt pak in de uitverkoop ofzo.

SuSu is toch ook geplakt?