Auteur Topic: Zomerjas  (254264 keer gelezen)

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Zomerjas
Reactie #510 Gepost op: 27 maart 2014 - 16:35:24
italiaanse jasjes pik je voor 2 tientjes overal op. en dan even langs de turkse tailor.
live and let die

guest45

• Gast
Zomerjas
Reactie #511 Gepost op: 27 maart 2014 - 16:36:53
Jep, die van mij ook episode.

jordan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Zomerjas
Reactie #512 Gepost op: 31 maart 2014 - 14:42:02

Jaaaa leger stijl!
Jongens toch een beetje in stijl blijven he,
Kijk hier nog maar eens: http://militaryjackets.weebly.com
inventarisatie van wat merken en jasjes / colberts.

Lastig om in deze category "the blend" te vinden van stijlvol ik zoek nog steeds af en toe tot op heden nog niks kunnen vinden in deze categorie. Oja en als ik dan weer een troll ben voor het posten van niet helemaal elitair materiaal so be it.

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Zomerjas
Reactie #513 Gepost op: 31 maart 2014 - 15:36:43
(...) ja en als ik dan weer een troll ben voor het posten van niet helemaal elitair materiaal so be it.

It is so.

GuyS

• Gebruiker
  • Quidquid Latine Dictum Sit, Altum Videtur
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Zomerjas
Reactie #514 Gepost op: 31 maart 2014 - 16:13:57
Jep, die van mij ook episode.

Same. Ze zijn wel aan het opruimen daar, rek is een stuk kleiner geworden. Ik blijf ook zoeken naar een echte fishtail parka maar ik denk dat ik die in NL gewoon niet tegen ga komen.

JeffvdW

• Bekijk profiel
Zomerjas
Reactie #515 Gepost op: 03 april 2014 - 16:07:26
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ben al een week lang op zoek naar een (zomer)jas vergelijkbaar met onderstaand model. Inmiddels al bij diverse winkels naar binnen gelopen en online gezocht, maar met uitzondering van dit model, helemaal niets vergelijkbaars kunnen vinden.

Hebben jullie misschien enig idee waar ik zo'n jas kan vinden?

Pico

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Zomerjas
Reactie #516 Gepost op: 03 april 2014 - 16:23:09
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ben al een week lang op zoek naar een (zomer)jas vergelijkbaar met onderstaand model. Inmiddels al bij diverse winkels naar binnen gelopen en online gezocht, maar met uitzondering van dit model, helemaal niets vergelijkbaars kunnen vinden.

drie plaatjes

Op die drie donkere foto's zie ik een navy jasje, geen specifiek zomerjasje. Is bij elke nette herenmodezaak te koop of op te meten.
Jouw link verwijst naar een jasje dat meer geschikt is voor lente of herfst (met gewatteerde voering).

Dus wat zoek je nu precies? Iets voor het najaar of zomer?

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Zomerjas
Reactie #517 Gepost op: 03 april 2014 - 16:24:54
die jasjes met ovenhandschoenbinnenjas moet je niet meer doen
live and let die

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Zomerjas
Reactie #518 Gepost op: 03 april 2014 - 16:30:22
Diego della Valle zal 'm wel knijpen. We vinden z'n schoentjes te duur en z'n jasjes hoeven we al helemaal niet meer.

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Zomerjas
Reactie #519 Gepost op: 03 april 2014 - 16:32:16
hij hep dikke stront met de anjellis ook, je weet
live and let die

Dr. Herbert West

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Zomerjas
Reactie #520 Gepost op: 03 april 2014 - 16:39:44
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ben al een week lang op zoek naar een (zomer)jas vergelijkbaar met onderstaand model.

Staar je niet blind op zo'n filmster. Chris Hemsworth kan een vuilniszak aandoen en er nog goed uitzien. Leuke film trouwens.
Een goedkope blazer koop je bij suit supply. Dat gewatteerde ding apart kopen.
RAW SPEED

JeffvdW

• Bekijk profiel
Zomerjas
Reactie #521 Gepost op: 03 april 2014 - 18:22:14
Op die drie donkere foto's zie ik een navy jasje, geen specifiek zomerjasje. Is bij elke nette herenmodezaak te koop of op te meten.
Jouw link verwijst naar een jasje dat meer geschikt is voor lente of herfst (met gewatteerde voering).

Dus wat zoek je nu precies? Iets voor het najaar of zomer?

Zal binnenkort dan eens bij een herenmodezaak naar binnen lopen, normaal gesproken niet helemaal mijn cup of tea vanwege de (meestal) belachelijk hoge prijzen, maar dat moet nu dan maar. Ik ben overigens op zoek naar een jas voor in de zomer.

die jasjes met ovenhandschoenbinnenjas moet je niet meer doen

Wees niet bang, ik was sowieso al van plan om de "ovenhandschoenbinnenjas" eruit te halen en enkel met de blazer-achtige jas rond te lopen.

Staar je niet blind op zo'n filmster. Chris Hemsworth kan een vuilniszak aandoen en er nog goed uitzien. Leuke film trouwens.
Een goedkope blazer koop je bij suit supply. Dat gewatteerde ding apart kopen.
Oh, ik hoef er ook helemaal niet uit te zien als Chris Hemsworth hoor, ik merkte alleen dat ik bij die scene voortdurend naar de jas zat te kijken en graag een soortgelijk model zou willen. Heb al online gekeken bij de Suitsupply, maar ik kon helaas niet direct een soortgelijke jas vinden.

DennisM

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Zomerjas
Reactie #522 Gepost op: 04 april 2014 - 10:41:04
Bij SuSu hebben ze nu natuurlijk de zomercollectie, terwijl op jouw plaatjes het een wat dikker (winter)jasje lijkt. Maar lijkt me geen speciaal model wat hij aan heeft, vergelijkbaar met zoiets bij SuSu. Alleen dan in een dikkere stof.

Harrie

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Zomerjas
Reactie #523 Gepost op: 27 april 2014 - 22:30:58
Bomberjacks, go or no go?

GuyS

• Gebruiker
  • Quidquid Latine Dictum Sit, Altum Videtur
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Zomerjas
Reactie #524 Gepost op: 27 april 2014 - 22:33:23
Dat zijn meer Harringtons dan bombers, toch?