Op die drie donkere foto's zie ik een navy jasje, geen specifiek zomerjasje. Is bij elke nette herenmodezaak te koop of op te meten.
Jouw link verwijst naar een jasje dat meer geschikt is voor lente of herfst (met gewatteerde voering).
Dus wat zoek je nu precies? Iets voor het najaar of zomer?
Zal binnenkort dan eens bij een herenmodezaak naar binnen lopen, normaal gesproken niet helemaal mijn cup of tea vanwege de (meestal) belachelijk hoge prijzen, maar dat moet nu dan maar. Ik ben overigens op zoek naar een jas voor in de zomer.
die jasjes met ovenhandschoenbinnenjas moet je niet meer doen
Wees niet bang, ik was sowieso al van plan om de "ovenhandschoenbinnenjas" eruit te halen en enkel met de blazer-achtige jas rond te lopen.
Staar je niet blind op zo'n filmster. Chris Hemsworth kan een vuilniszak aandoen en er nog goed uitzien. Leuke film trouwens.
Een goedkope blazer koop je bij suit supply. Dat gewatteerde ding apart kopen.
Oh, ik hoef er ook helemaal niet uit te zien als Chris Hemsworth hoor, ik merkte alleen dat ik bij die scene voortdurend naar de jas zat te kijken en graag een soortgelijk model zou willen. Heb al online gekeken bij de Suitsupply, maar ik kon helaas niet direct een soortgelijke jas vinden.