Auteur Topic: www.styleforum.net  (31751 keer gelezen)

Agent 327

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.544
    • Bekijk profiel
Re: www.styleforum.net
Reactie #75 Gepost op: 02 november 2010 – 11:30:35
Vandaag voor het eerst sinds lange tijd weer eens op styleforum gekeken naar WDDHV. Ik vind het over het algemeen erg tegenvallen, vrij ouwelijk allemaal. Mede omdat alles (te) ruim valt. Nou ben ik niet van het strakke en korte pijpjes maar de Amerikanen overdrijven de andere kant op.

Stijlforum zou aan het eind van het jaar daar een topic moeten openen met de mooiste plaatjes van 2010 uit WDDHV.
Laatst bewerkt op: 02 november 2010 – 11:51:07 door Victor Baarn
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton

DL

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.225
    • Bekijk profiel
Re: www.styleforum.net
Reactie #76 Gepost op: 02 november 2010 – 11:31:09
De reacties daarop lijken mij leuk om te lezen inderdaad.

Clay

  • Moderator
  • Gebruiker
  • Berichten: 6.359
    • Bekijk profiel
Re: www.styleforum.net
Reactie #77 Gepost op: 02 november 2010 – 11:54:43
Vandaag voor het eerst sinds lange tijd weer eens op styleforum gekeken naar WDDHV. Ik vind het over het algemeen erg tegenvallen, vrij ouwelijk allemaal. Mede omdat alles (te) ruim valt. Nou ben ik niet van het strakke en korte pijpjes maar de Amerikanen overdrijven de andere kant op.

Stijlforum zou aan het eind van het jaar daar een topic moeten openen met de mooiste plaatjes van 2010 uit WDDHV.

.NL meets .NET


Leuk idee... Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de reacties van .net op de laatste SuSu-campagne, zijn ze niet overal in de VS gediend van: http://www.huffingtonpost.com/2010/11/01/suit-supply-shameless-ca_n_777262.html


Bogart

  • Gebruiker
  • Berichten: 21.372
    • Bekijk profiel
Re: www.styleforum.net
Reactie #78 Gepost op: 02 november 2010 – 12:43:04
Hypocriet zou een Amerikaans woord kunnen zijn.

Pat

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.333
    • Bekijk profiel
Re: www.styleforum.net
Reactie #79 Gepost op: 02 november 2010 – 12:44:59
Kijkend naar de poll denk ik dat je een soort gelijke uitslag in Nederland ook krijgt.

Agent 327

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.544
    • Bekijk profiel
Re: www.styleforum.net
Reactie #80 Gepost op: 02 november 2010 – 20:44:53
.NL meets .NET


Leuk idee...

Eigenlijk vind ik dat we* het eind december / begin januari zouden moeten doen. Kunnen die Amerikanen nog wat van leren. Denk alleen al aan de recente foto's van Carwo met alle verschillende structuren gecombineerd. Heb vandaag het WDDHV topic beetje doorgekeken vanaf 1 jan. jl. en kwam echt héél wat moois tegen!

* lees: beheerders van stijlforum.nl?
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.931
    • Bekijk profiel
Re: www.styleforum.net
Reactie #81 Gepost op: 02 november 2010 – 21:17:13
Ze kennen mijn foto's daar.