Ik heb gisteren weer wat 'dope' besteld via amazon.co.jp (leve babelfish!)Ben benieuwd of het gaat aankomen over 6 wekenEn ja, ik heb ook 3 exempl. van "World of High End Shoes Vol 2" besteld! Verder nog wat vieze boekjes uit Frankrijk, die moeten volgende wek wel binnen zijn.... deze stuffEn allemaal aftrekbaar als beroepskosten in het "internationale bibliotheekveld"
DRIE exemplaren?
wil hier wel 100 e voor neertellen -> ik zie al dat ik me sowieso een week aan iedere pagina kan vergapen...
http://www.stijlforum.nl/viewtopic.php?t=878
Wanneer is er eigenlijk sprake van "High End" bij schoenen? Bij audio wordt die term IMHO veel te makkelijk gebruikt iig...
Citaat van: "Fastcruiser"Wanneer is er eigenlijk sprake van "High End" bij schoenen? Bij audio wordt die term IMHO veel te makkelijk gebruikt iig...Dat is een goede vraag Fastcruiser.Neem nu John Lobb de ready to wear lijn wat best mooie schoenen zijn.Is dat nu high end als je dat hier zou vragen.Denk dat je dan als antwoord zou krijgen nee.
Idd Vodka maar ik doelde meer op de ready to wear lijn tegenover de handmade lijn waarvan ik weet dat het een zeer goede schoen is.Heb zelf er geen van maar mijn vader liet zijn schoenen daar altijd maken.