Ik heb recent mijn laatste pak van A. nog even teruggebracht, om het jasje iets te laten tailleren en de broek zonder omslag toch nog wat te laten aanpassen. Jasje is nu echt heel netjes al zeg ik het zelf. Voor de haters; de armsgaten lijken door het taileren minstens tien centimeter slanker. : )
De broek was afgelopen donderdag al klaar, maar ik had geen tijd om 'm door te passen en helaas was 'ie toch nog iets te lang. Vandaag er dus maar even mee teruggeweest en door de blijkbaar goede contacten met de kleermaker kon het ter plekke ruim binnen 't uur verholpen worden. De broek is iets versmald en een paar centimeter korter geworden. Ook is de broek met een klein beetje vlies wat verzwaard aan de onderkant. Die valt nu net zo mooi als die andere broek, mét omslag. Ik zal de volgende keer dat ik het pak draag nog wat foto's maken, om de boeroepers enigszins gerust te stellen.

Blijft toch een leuke winkel hoor. Naast de ruime keuze aan allerhande maatwerk, hebben ze toch ook echt wel een leuk aanbod van dassen en (nieuwe) pochetjes. Mooi spul. Tijdens het wachten uitgebreid de tijd gehad om door de stoffenboeken te bladeren en nog een paar Carmina's te passen. Misschien binnenkort maar weer eens een jasje laten maken.