Auteur Topic: www.patro.it  (14382 keer gelezen)

Jason

  • Gast
www.patro.it
Reactie #30 Gepost op: 02 februari 2005 – 22:29:19
omdat je geen gevestigde naam hebt, moet je dus in één pagina of minder uitleggen wie je bent, wat je verkoopt, hoe het werkt, en dat je product de moeite waard is. aangezien er aan de gemiddelde advertentie (schat ik) minder dan 15 seconden wordt besteedt, lijkt het me erg zonde van het geld.

Daan

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.057
    • Bekijk profiel
www.patro.it
Reactie #31 Gepost op: 02 februari 2005 – 22:38:43
kan je beter gewoon een beetje meelullen op fora's  :lol:

guest45

  • Gast
www.patro.it
Reactie #32 Gepost op: 03 februari 2005 – 16:23:30
Citaat van: "Jason"
omdat je geen gevestigde naam hebt, moet je dus in één pagina of minder uitleggen wie je bent, wat je verkoopt, hoe het werkt, en dat je product de moeite waard is. aangezien er aan de gemiddelde advertentie (schat ik) minder dan 15 seconden wordt besteedt, lijkt het me erg zonde van het geld.


je kunt ook een ontzetten mooi plaatje maken van je een van je shirts (full page) met daar onder een text als "En U hoeft er niet eens voor het huis uit"
Dat het maatwerk is moet je dan doen blijken uit het plaatje.
links onder op de pagina je website en klaar is cami
....ik denk dat je dan mensen met interesse voor maathemden wel genoeg prikkelt om je site eens te bezoeken....

Alex

  • Gebruiker
  • Berichten: 697
    • Bekijk profiel
www.patro.it
Reactie #33 Gepost op: 03 februari 2005 – 20:05:38
Citaat van: "Chris"
je kunt ook een ontzetten mooi plaatje maken van je een van je shirts (full page) met daar onder een text als "En U hoeft er niet eens voor het huis uit"
Dat het maatwerk is moet je dan doen blijken uit het plaatje.
links onder op de pagina je website en klaar is cami
....ik denk dat je dan mensen met interesse voor maathemden wel genoeg prikkelt om je site eens te bezoeken....


Ik denk dat je je beter kan richten op mensen die nu RL e.d kopen (grotere doelgroep) . Dit heeft natuurlijk een veel betere prijs/kwaliteitverhouding en dat is best interessant.

Jason

  • Gast
www.patro.it
Reactie #34 Gepost op: 03 februari 2005 – 20:49:44
of je doet suitsupply na met die reclame waarvoor ze een proces kregen. maar ik denk nog steeds dat je in dit stadium een dergelijk bedrag veel beter kunt besteden.

Camiceria

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.914
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
www.patro.it
Reactie #35 Gepost op: 04 februari 2005 – 08:22:18
adverteren in de Quote is financieel gezien geen optie > redactionele stukken wel (de fettisj van... etc) er moeten nu gewoon opvallen.
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'