Voel me gevleid.
Kan natuurlijk niet heel veel prijs geven zo op een forum maar zal de vragen/opmerkingen proberen te beantwoorden.
@Huey. Ik hou lang niet zoveel over op een shirt als Oger en anderen. Ik spreek daarbij uit ervaring. Mijn marges zijn (zakelijk gezien te) laag. Waarom is dat? A: om een stevige concurrentiepositie te hebben B: (klinkt slimy, maar is echt zo) ik vind het vooral leuk om te doen en ik ben in de gelukkkige positie dat ik het geld niet echt nodig heb (dus is die grote winstmarge niet nodig).
En idd -> gaat gewoon vanuit mijn studentenkamertje

(NB: ik sta natuurlijk wel gewoon geregistreerd bij KvK, belastingdienst etc!!). Ben overigens aan het verhuizen en er komt een showroom!
Zijn nu bijna een jaartje bezig en het gaat heel leuk. Eerste maanden natuurlijk alleen maar vrienden en familei maar sinds de site vernieuwd is komen er steeds meer 'onbekende' klanten en dat is natuurlijk het leukste!
Omzet en aantal verkochte shirts -> stuur dan maar even een PM. Lijkt me geen 'stof' voor het forum
Weet wel dat alles veel meer tijd en geld kost dan je verwacht als je voor jezelf begint. Daarom is het handig als je 'je business' echt leuk vindt!! Zoals bij mij dus het geval is...