Auteur Topic: Giuseppe Cavallaro  (30346 keer gelezen)

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Giuseppe Cavallaro
Reactie #30 Gepost op: 13 februari 2005 - 17:52:01
Ik hoop het niet zeg!

* Vote cutaway for president! *
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

Jason

• Gast
Giuseppe Cavallaro
Reactie #31 Gepost op: 13 februari 2005 - 18:03:54
ik vind het mooi hoor om een of twee shirts van te hebben. zolang het maar werkt zonder zo'n pin onder je das

guest45

• Gast
Giuseppe Cavallaro
Reactie #32 Gepost op: 13 februari 2005 - 22:16:50
gucci maakt ze ook...maar weet of dat wat is....beetje wall street power

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Giuseppe Cavallaro
Reactie #33 Gepost op: 13 februari 2005 - 22:28:52
Citaat van: "Chris"
gucci maakt ze ook...maar weet of dat wat is....beetje wall street power
Exact gezegd typies wallstreet.

Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Giuseppe Cavallaro
Reactie #34 Gepost op: 23 april 2005 - 23:06:03
Heeft iemand hier ook een kaart ontvangen waardoor je een shirt en das voor 75 euro kan kopen daar? Opzich best leuk als de confectie hemden een beetje goed passen.....voor erbij.

Overigens vertelde die me laatst dat ze ook van plan zijn om maatshirts aan te gaan bieden. Alleen dan willen ze het binnen 7 a 10 dagen leveren, waardoor de drempel voor de gemiddelde Nederlander wordt weggenomen...

Offtopic: dit stond eerst al bij art of camouflage (wat dus niet klopte), heb het zelf hier even neergezet...
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Giuseppe Cavallaro
Reactie #35 Gepost op: 23 april 2005 - 23:09:50
Wederom ik geen kaart gehad maar als ik in de buurt ben ga ik er een keer langs :wink:

Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Giuseppe Cavallaro
Reactie #36 Gepost op: 27 augustus 2005 - 21:45:52
Ik heb v/d week toch maar eens een shirt hier gekocht en ik moet zeggen dat het me erg mee valt. Goede kwaliteit, redelijk slank model, mouwinzet iets te wijd/groot maar over het algemeen mooie shirts voor 50 euro.....
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

kiton

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Giuseppe Cavallaro
Reactie #37 Gepost op: 28 september 2005 - 11:04:58
heb hier onlangs ook een shirt gehaald voor 60 euro. Niet geheel handgemaakt maar wel een leuk detail zoals knopen die op stift zijn gezet. Ik zie het vooral als een shirt voor er bij. Pas vorm is prima is mooi getailleerd en voor het geld hoef je het niet te laten.
l bello è quello che non si vede

kiton

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Giuseppe Cavallaro
Reactie #38 Gepost op: 28 september 2005 - 11:09:58
ze hebben nu trouwens ook customiced shirts. . Kost ook 60 euro je kan dan zelf de mate van taillering bepalen, het soort manchetten, je soort boord, de stof etc. Het is niet echt maatwerk maar misschien leuk Morgen en zaterdag zijn er twee borrels waar je dan stof e.d. kan kiezen
l bello è quello che non si vede

Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Giuseppe Cavallaro
Reactie #39 Gepost op: 29 september 2005 - 15:59:42
Bovendien wordt er 25% korting gegeven op de dassen tijdens de borrels :wink:

niet dat dat veel zal schelen, want die dassen kosten echt niks daar....

Papageno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Giuseppe Cavallaro
Reactie #40 Gepost op: 10 juli 2006 - 13:20:00
Zaterdag zag ik in het AD de actie dat als italie zou winnen dat je bij deze zaak een gratis das krijgt (bij aanschaf van een shirt). Moet je wel de coupon van de voorpagina (Utrecht-katern) meenemen..

Might be interesting.

Papageno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Giuseppe Cavallaro
Reactie #41 Gepost op: 17 juli 2006 - 10:01:16
Nou ik was donderdag de 2e die zo'n bon heeft ingeleverd...

Recensie vd winkel:
Pijpela, veel dassen en minder shirts. Het was uitverkoop en dus was de maat 40 erg ondervertegenwoordigd. Leuke dassen met frisse kleuren.
En het is waar: een sevenfolded voor €49,-.
1 aangeschaft, nog een shirt erbij en een (gratis) das.
2 verkopers: een grote man met een shirt tot de navel open (horror!!) erg amicaal en vind het te warm voor een das. (IMHO: als dat je core-business is om te verkopen dan draag je altijd en eeuwig een das!) Daarnaast nog een slanker man, incluis das.
Erg netjes geholpen en enthousiaste advisering.

Ik ga hier vaker terug komen, ik zal er niet speciaal voor omrijden. Als je in Utrecht bent dan is het wel aardig om er even langs te gaan.

TimMureau

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Giuseppe Cavallaro
Reactie #42 Gepost op: 02 augustus 2006 - 20:32:51
Ze gaan een winkel in breda openen in de Ridderstraat. Daar heb ik dus veel plijzier van als dassenliefhebber! Ik woon een kwartiertje rijden van Breda af.

Maar voor de zuidelijke bewoners die eerder in breda zijn als in Utrecht...

De nieuwe winkel van deze firma komt in de Ridderstraat een zijstraatje van de Grote Markt.
Return to innocence...

dutchscreen

• Bekijk profiel
winkel camouflage
Reactie #43 Gepost op: 12 september 2006 - 16:19:54
De Camouflage winkel zit in de Lange Brugstraat, wel een zijstraat van de Grote Markt overigens. Erg mooie winkel trouwens, hij is volgens mij net open. Zie ook www.leukinnederland.nl => Breda => Herenkleding => Camouflage

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Giuseppe Cavallaro
Reactie #44 Gepost op: 12 september 2006 - 17:42:55
Ziet er leuk uit maar niet echt mijn ding zegt niets over het product.