Auteur Topic: Giuseppe Cavallaro  (28737 keer gelezen)

kiton

  • Gebruiker
  • Berichten: 142
    • Bekijk profiel
Giuseppe Cavallaro
Gepost op: 25 januari 2005 – 20:23:28
Kent iemand deze winkel? Hebben verbluffend mooie dassen en shirts. Gevestigd te utrecht (mariastraat 39, vlakbij de kroeg van henk westbroek). Hele mooie seven fold dassen, uiteraard handgemaakt voor nog geen 50 euro (49,90 heb er zelf net een gehaald.) Mooie shirts ook, vervaardigd in napels. Alleen zat er naar mijn smaak te weinig handwerk in. Wel veel shirt voor je geld maar niet top. Dat gaf die verkoper ook ruiterlijk toe.

Die seven fold dassen nomineer ik bij dezen voor de nobelprijs van de beste prijs/kwaliteitsverhouding ter wereld. Sympatieke verkoper ook met verstand van zaken. Leuk gesprek mee gehad. Smal, klein winkeltje, alleen hemden en dassen. Alleen al die seven fold dassen zijn een reis meer dan waard.
l bello è quello che non si vede

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Giuseppe Cavallaro
Reactie #1 Gepost op: 25 januari 2005 – 20:29:55
Sevenfold voor 50 euro?!

Zou je misschien pics willen maken? Ben reuze benieuwd  :shock:
Fashion can be bought. Style one must possess.

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
Giuseppe Cavallaro
Reactie #2 Gepost op: 25 januari 2005 – 20:36:58
Ik moet bekennen nog nooit een 7-fold in m'n handen te hebben gehad  :oops:

ben ook wel benieuwd dus
Sailing, an expensive way to travel for free"

Stansfield

  • Gebruiker
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Giuseppe Cavallaro
Reactie #3 Gepost op: 26 januari 2005 – 01:38:21
Ja die winkel ken ik. Van langslopen dan. Was al een paar keer van plan om hier neer te zetten of mensen het kende en wat jullie er van vonden.

Maar wat kost een seven fold das dan bij bv oger of pauw of ergens anders. Ik heb geen idee hoe duur die dassen normaal zijn.

Marco

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.793
    • Bekijk profiel
    • http://www.spiceracing.nl
Giuseppe Cavallaro
Reactie #4 Gepost op: 26 januari 2005 – 09:34:08
Citaat van: "Vodka"
Ik moet bekennen nog nooit een 7-fold in m'n handen te hebben gehad  :oops:

iedere dag wel een paar keer, zonder het hier over een das te hebben
"The Roman empire was not built by holding meetings and having discussions
but by killing those who opposed them"

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Giuseppe Cavallaro
Reactie #5 Gepost op: 26 januari 2005 – 10:25:36
Citaat van: "Hilco"
Ja die winkel ken ik. Van langslopen dan. Was al een paar keer van plan om hier neer te zetten of mensen het kende en wat jullie er van vonden.

Maar wat kost een seven fold das dan bij bv oger of pauw of ergens anders. Ik heb geen idee hoe duur die dassen normaal zijn.

Reken op zeker 100 E ongeveer. Iemand exactere prijzen?
Fashion can be bought. Style one must possess.

kiton

  • Gebruiker
  • Berichten: 142
    • Bekijk profiel
Giuseppe Cavallaro
Reactie #6 Gepost op: 26 januari 2005 – 11:36:50
pics komen er aan! Heb een digitale camera maar nog geen idee van hoe je dat dan op internet zet. Moet dat dus nog even uitzoeken.

Seven fold van borrelli: 250, barba rond de 100. Die van borrelli zijn zo duur omdat ze alles in eigen beheer doen. Dus ook het weven etc, plus je betaalt dan ook voor het merk.

Ter vergelijking een standaard das (five fold) van marinella kost bij marinella 70, voor borrelli betaal je voor een five fold iets van 125/130. Terwijl marinella qua afwerkingsniveau/stof echt niet onder doet voor borrelli. Borrelli heeft zich wat mij betreft uit de markt geprijsd.

Zie ook www.ctshirts.co.uk waar ze nu seven folds voor 31,95 hebben (ponden, hoor! plus daar komt voor 8 pond aan verzendkosten bij, dus reken op 40 pond (een dikke 50 euro) Heb zelf die pink/red wide stripe besteld. Normaliter kosten die seven folds daar 90 pond. Een aantal zijn fors afgeprijsd.
l bello è quello che non si vede

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Giuseppe Cavallaro
Reactie #7 Gepost op: 26 januari 2005 – 12:19:48
Bedankt voor de informatie!

Je plaatjes kun je uploaden naar www.imageshack.us en dan de link hier plaatsen.

Bedankt voor de link ook. Alleen hou ik liever dassen eerst vast en bekijk ze in het echt voordat ik ze koop.
Fashion can be bought. Style one must possess.

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Giuseppe Cavallaro
Reactie #8 Gepost op: 30 januari 2005 – 15:19:53
50 EUR is dus de reguliere prijs en geen uitverkoopprijs oid?
Had je toevallig nog foto's gemaakt? (Als uploaden niet lukt, mail ze maar, zet ik ze online).
Fashion can be bought. Style one must possess.

kiton

  • Gebruiker
  • Berichten: 142
    • Bekijk profiel
Giuseppe Cavallaro
Reactie #9 Gepost op: 30 januari 2005 – 17:12:48
Nee 50 is geen uitverkoopprijs. Misschien dat ze nog wel een keer in de uitverkoop komen. Maar om het ingewikkeld te maken, 50 vind ik op zich wel een uitverkoopprijs voor een seven fold das. Deze lichting kost 50, hij zei dat ze goedkoop hadden kunnen inkopen in napels. Een andere lichting heeft ook wel 60 gekost, maar dat ligt er maar net aan hoe ze kunnen inkopen. En dat is geen verkopers praatje maar dat werkt in de praktijk ook echt zo. En dan nog vind ik het goedkoop hoor! Tenminste als je dat afzet tegen wat je er voor krijgt.

Voor de overige dassen en shirts geldt wel dat ze op dit moment uitverkoop hebbben. De seven folds zijn zo'n beetje als enige in het assortiment niet in de uitverkoop gegaan. Shirts zijn fors afgeprijsd en ook de andere ´standaard´dassen zijn allemaal afgeprijsd. Veel is trouwens al weg hoor.

Foto's heb ik gemaakt, ik moet alleen nog even kijken hoe je dan op de computer zet, gaat met een kabeltje ben echt een leek op het gebied, ze komen er hoe dan ook aan desnoods pm ik ze.
l bello è quello che non si vede

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Giuseppe Cavallaro
Reactie #10 Gepost op: 30 januari 2005 – 17:17:26
50 EUR reguliere prijs vind ik zéér netjes, vandaar namelijk mijn vraag of dat niet zelfs een uitverkoopprijs was.

Maar het klinkt allemaal erg goed (qua dassen) dus als ik in Utrecht ben zal ik zeker eens binnen lopen.

Foto's van je camera halen zal gewoon in de handleiding omschreven staan?
Fashion can be bought. Style one must possess.

FFW

  • Gast
Giuseppe Cavallaro
Reactie #11 Gepost op: 09 februari 2005 – 15:49:14
Hoe heet die winkel, is die in de buurt van Chasens enzo?

FFW

  • Gast
Giuseppe Cavallaro
Reactie #12 Gepost op: 09 februari 2005 – 15:57:38
Sorry, beetje domme vraag wat de naam is.

Stansfield

  • Gebruiker
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Giuseppe Cavallaro
Reactie #13 Gepost op: 09 februari 2005 – 17:49:33
Giuseppe Cavallaro heet die winkel en hij zit op mariastraat 39

Zit in Utrecht in het centrum. Bij de hema dat straatje in naast de score zeg maar.

Moet toch wel te vinden zijn lijkt me.

FFW

  • Gast
Giuseppe Cavallaro
Reactie #14 Gepost op: 09 februari 2005 – 18:30:24
En zijn shirts, je zei dat je die niet echt geweldig vond. Hoe is de prijs, en hebben ze een borstzakje?