Auteur Topic: Truien  (604372 keer gelezen)

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Truien
Reactie #435 Gepost op: 08 november 2009 - 13:13:58
Veel meer zijn ze ook niet waard. Vijftien euro is wel een goede prijs.

Mediaman

• Gast
Reactie #436 Gepost op: 08 november 2009 - 13:19:47

Lekkere korte bocht C.? Die dingen zijn prima en € 30,- best waard in Merinowol.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #437 Gepost op: 08 november 2009 - 13:21:37

Zegt iemand die tientallen Euro's stukslaat op een borsteltje. :lol:

Mm +1

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #438 Gepost op: 08 november 2009 - 13:26:11
Ze zijn wel dun, maar om nou te zeggen dat ze niet meer waard zijn dan een flesje wijn.

Mediaman

• Gast
Reactie #439 Gepost op: 08 november 2009 - 13:34:13
Geinspireerd door C. net dit katoenen vest besteld bij H&M, thanks C.

Ik vind het nog net te warm op kantoor om wol te dragen en dan is dit een mooi laagje extra. Met een jasje erover best casual chique.

Ramone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #440 Gepost op: 08 november 2009 - 13:44:33
Hoe weet je je maat? En wat is je 2e knitwear-kledingstuk geworden?

Mediaman

• Gast
Reactie #441 Gepost op: 08 november 2009 - 13:50:50
Hoe weet je je maat? En wat is je 2e knitwear-kledingstuk geworden?

Even de berg H&M truitjes doorgenomen die ik al heb en anders gaat hij terug. Dit viel niet onder een 2=1 actie, wel de kortingscode van Mediavrouw afgetroggeld.  :)

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #442 Gepost op: 08 november 2009 - 13:54:55
Zegt iemand die tientallen Euro's stukslaat op een borsteltje. :lol:

Mm +1

Borsteltje gaat decennia mee. In het truitje zit na een keer of tien dragen al een flink gat. De boord is uitgelubberd na de eerste keer aantrekken en de stof is zo dun dat een katoenen shirt je warmer houdt. Wel prima pasvorm. (En ik heb ook nog geen goed alternatief gevonden, dus ik draag die rotzooi ook.)

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #443 Gepost op: 08 november 2009 - 14:01:17
Borsteltje gaat decennia mee.

Deze is te makkelijk, dat doen borsteltjes van 1,49 euro ook.

In het truitje zit na een keer of tien dragen al een flink gat. De boord is uitgelubberd na de eerste keer aantrekken en de stof is zo dun dat een katoenen shirt je warmer houdt. Wel prima pasvorm. (En ik heb ook nog geen goed alternatief gevonden, dus ik draag die rotzooi ook.)

Ik heb een stuk of acht van die dingen en daarvan zijn er pas twee versleten, maar dat komt door het pillen van de stof. Verder gewoon erg vormvast is mijn ervaring. Geen gaten hier. Misschien moet je je met wat meer beleid aankleden? :P Voorzichtig over je hoofd trekken en zulks, mouwtjes beetje bij beetje optrekken zodat ze niet uitlubberen. :twisted:  Prima waar voor zijn geld imo.

Jay

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #444 Gepost op: 08 november 2009 - 14:11:46
Ik heb een stuk of acht van die dingen en daarvan zijn er pas twee versleten, maar dat komt door het pillen van de stof. Verder gewoon erg vormvast is mijn ervaring. Geen gaten hier. Misschien moet je je met wat meer beleid aankleden? :P Voorzichtig over je hoofd trekken en zulks, mouwtjes beetje bij beetje optrekken zodat ze niet uitlubberen. :twisted:  Prima waar voor zijn geld imo.

Ik moet toegeven dat het aantrekken enigszins met beleid moet, maar ik vind dat je daar een mooie (hele) slanke pasvorm voor terug krijgt. Ik droom niet dat het oneindig lang mee zou gaan en heb het niet snel koud :wink:.

Hoewel je hier in eerste instantie kort door de bocht kwam Carwo vind ik het wel altijd leuk om je kritische kanttekeningen te lezen. Ik neem ze in acht maar zal er niet altijd (zoals bij deze H&M truitjes) naar kunnen/willen handelen O:).

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #445 Gepost op: 08 november 2009 - 14:16:49
Deze is te makkelijk, dat doen borsteltjes van 1,49 euro ook.

Die krijg je van me.

Citaat
Ik heb een stuk of acht van die dingen en daarvan zijn er pas twee versleten, maar dat komt door het pillen van de stof. Verder gewoon erg vormvast is mijn ervaring. Geen gaten hier. Misschien moet je je met wat meer beleid aankleden? :P Voorzichtig over je hoofd trekken en zulks, mouwtjes beetje bij beetje optrekken zodat ze niet uitlubberen. :twisted:  Prima waar voor zijn geld imo.

(Ik heb er drie in wol, en een aantal in katoen, maar dat is een iets ander verhaal.)
Ik trek ze voorzichtig aan, en uit (aan de schoudernaad). Vormvast zal kloppen: de boord is bij  bij aankoop al vormeloos; dat blijft inderdaad zo.

Zodra ik een goed alternatief heb voor zeg 100 euro (huismerk Sartoria?), komt deze rotzooi er nooit meer in. Minder mag ook natuurlijk.

Hoewel je hier in eerste instantie kort door de bocht kwam Carwo vind ik het wel altijd leuk om je kritische kanttekeningen te lezen. Ik neem ze in acht maar zal er niet altijd (zoals bij deze H&M truitjes) naar kunnen/willen handelen O:).

Je moet ook nooit naar mij luisteren.

Mediaman

• Gast
Reactie #446 Gepost op: 08 november 2009 - 14:19:22
Ik denk dat heel wat merken truien verkopen van deze H&M-kwaliteit voor minimaal het dubbele van deze drie tientjes. Als ik in de buurt van Satoria kom staan die inderdaad voor inspectie op de To-do lijst.

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #447 Gepost op: 08 november 2009 - 14:23:24
Zodra ik een goed alternatief heb voor zeg 100 euro (huismerk Sartoria?), komt deze rotzooi er nooit meer in. Minder mag ook natuurlijk.

Meer niet?

Jay

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #448 Gepost op: 08 november 2009 - 14:24:04
Je moet ook nooit naar mij luisteren.

Je kunt er zo moeilijk omheen he.

Citaat

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel